Voor jou


Jij. Jij die me altijd laat lachen als het even tegenzit. Jij, waar ik alles tegen kan zeggen, waar ik uren lang naar kan kijken en waar ik elke dag meer en meer verliefd op word. Voor jou schrijf ik dit, om te laten weten hoeveel ik van je hou en om jou te laten weten dat ik elke dag aan je denk.


Lieve Jasper,

Je bent een bijzonder persoon, iemand met een gouden hartje en met een beetje een apart karakter. Je bent niet zoals de andere, je bent jezelf. Je maakt flauwe grapjes en ja, soms komt het kleine kind in je terug naar boven maar dat maakt u juist zo leuk. Dat is één van de redenen waarom ik op je verliefd ben geworden. Ik kan zoveel dingen fout doen of zeggen en nog weet ik dat ik altijd bij u terecht kan als ik je nodig heb. Je bent letterlijk mijn steun en toeverlaat want op dagen wanneer het wat minder gaat, ben jij er om me terug op te vrolijken.

Ik hou zoveel van je Jasper, dat kun je niet geloven. En elke dag meer en meer.

2 opmerkingen: