Hoe bewerk ik mijn foto's


De laatste tijd probeer ik creatiever te zijn in het bewerken van mijn foto's. Hier en daar voeg ik wat doodles toe en probeer ik de kleuren aandacht te geven. Vaak krijg ik dan ook de vraag hoe ik die bewerk. De meeste foto's bewerk ik in VSCOcam. Super handige app!! In deze post laat ik jullie verschillende experimentjes zien die ik de laatste tijd heb ontwikkeld. Jammer genoeg kan ik je niet alles laten zien want dan lees je dit artikel morgen nog maar ik probeer de meeste dingetjes te laten zien!




Het is een redelijk kort artikeltje maar ik kan moeilijk elk ding laten zien van hoe ik mijn foto's bewerk. Hangt ook meestal af van de foto en welke sfeer ik het wil geven. Als je vragen hebt over een bepaalde foto, stel ze gerust!

Dit is trouwens het laatste artikeltje voor ik op vakantie vertrek. Het kan zijn dat er hier en daar wat updates vanuit Italië komen maar dat hangt ervan af of we internet hebben of niet. Dus het kan hier even stil zijn :).

See u later, aligator!


Veel liefs,
Laura

3 opmerkingen:

  1. Zo leuk dat je laat zien hoe je je foto’s bewerkt! Ik vind je foto’s en collages altijd super mooi!! En heel veel plezier in Italië!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh heel leuk!! je outfit is echt superleuk op die tweede foto!

    BeantwoordenVerwijderen