Foto's van afgelopen tijd


In mijn vorige post liet ik weten dat ik de laatste tijd meer fotografeer en meer mijn eigen ding doen. Het delen van foto's vond ik altijd al leuk dus daarom leek het me een goed idee om mijn werk van de laatste tijd te delen. Wel al een waarschuwing op voorhand, het zijn veel foto's en met veel bedoel ik; heel veel :)!






























Nu heb ik nog één vraagje voor jullie; vinden jullie dit leuk om te zien? En zijn het teveel foto's of juist te weinig of is het goed zo? En oh, wat willen jullie nog graag zien op mijn blog? Laat het maar even weten, dan weet ik dat voor de volgende keer! Ook nog een dankjewel aan jullie voor jullie lieve reacties onder mijn vorige post. Ik werd er eerlijk gezegd wat emotioneel door haha. Dikke kus!!

Veel liefs,
Laura

6 opmerkingen:

  1. Zo'n fijne foto's!! Heerlijk om hier door te scrollen! (hoe heb je ze bewerkt?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. suuuupermooie foto's! echt leuk deze soort artikeltjes! (en hoe meer foto's hoe beter, wat mij betreft) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je foto's hebben zo'n fijne sfeer!! En ik vind de hoeveelheid goed zo! :)

    BeantwoordenVerwijderen