Italy, second chapter


Veel straatmuzikanten, gezellige restaurantjes en lieve mensen. Zo kan ik het beste Rimini omschrijven. We kwamen er tegen de middag aan dus het was al wat drukker. 's Avonds bleek er een shopnight te zijn dus die hebben we ook nog meegepikt. En oh, we hebben er de lekkerste sushi ooit gegeten!! "Noi sushi", AAN-RA-DHEURRR! Ondanks dat we er zo kort waren, heb ik er zo van genoten. Pareltje van een stad! 




Voila, dit was Rimini. Een stadje waar ik mijn hartje heb achtergelaten, niet letterlijk natuurlijk :)).




Veel liefs,


Laura

7 opmerkingen:

  1. Wauw! Je foto's hebben zo'n fijne sfeer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahh echt keischone foto's!! ook echt zo'n mooie gebouwen daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG! UW foto's zijn de max!! Je ziet dat je echt hebt genoten van je reis! (Ik weet niet waarom, maar ik kan niet op je laatste post reageren, dus dan doe ik het maar hier! :)) EN UW PORTFOLIO! Zo gaaf! Je maakt zo'n inspirerende foto's, Laura!! Ik ben trouwens ook zo blij dat je opnieuw aan het bloggen bent! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah Inne, dit is zo lief!!! Beetje emotioneel geworden haha. Super bedankt voor dit mooie compliment, dikke knuffel en kus!!!! X

      Verwijderen