OUTFIT // ROKJES DIT DAT


Overlaatst ben ik een beetje uit mijn comfort zone gegaan. Ik die meestal een broek of een shortje aandoet, heeft een rokje gekocht, say what?? Ik stapte binnen in Brandy Melville en mijn oog viel direct op een paspop die een rok droeg met een trui erboven op en ja ik vond het zo mooi dat ik binnen de 2 minuten in een pashokje stond. Mama vond het ook eerst raar toen ik naar een rokje greep maar toen ik tevoorschijn kwam met de hele outfit aan, glimlachte en zei dat ze het super mooi vond. En vanaf dan had ik een eerste, echte rok in mijn kledingkast hangen.









ROK // Brandy Melville - TRUI // Brandy Melville - HORLOGE // Casio - SCHOENEN // Stan Smith

Of ik nu vaker met een rokje buitenkom weet ik niet echt, ik heb telkens het gevoel dat het omhoog gaat vliegen ofzo haha. Door de schoenen is het niet een te meisjesachtige outfit en daar hou ik juist van. Ook geef het een leuk effect als je de mouwen van je trui oprolt!

Ik schrijf eigenlijk niet vaak outfitposts terwijl ik het super leuk vind om foto's te gaan trekken. Ik hou ervan om met de camera in de hand naar plekken te gaan waar je nog nooit bent geweest en zo alles vast te leggen op dat kleine sd-kaartje. Deze foto's zijn getrokken in een klein straatje (ergens in de Kammenstraat in Antwerpen) waar ik 1 keer eens ben gegaan. De muren staan vol met graffiti dus echt een super leuke plek om foto's te trekken.

NOTE: En Lily, nog is dank u dat je fotograaf wou spelen xxx










De foto's zijn getrokken met een iphone 5c, zou je niet zeggen hé?

3 opmerkingen:

  1. Ik ben ook echt meer een broeken mens, en ondanks dat ik toch 2 rokjes in m'n kast heb hangen, draag ik ze bijna nooit. Wat een mooie plek trouwens voor foto's, en het rokje (en de trui en schoenen en al het andere) staat je echt super leuk!!! Echt!

    BeantwoordenVerwijderen