Euhm hey


Euhm hey. Eerst even een dankjewel omdat je dit aan het lezen bent en dat je toch nog even op mijn blog een kijkje wou nemen. Want zoals je misschien hebt gemerkt, zijn er sinds januari geen artikels meer online gekomen en gek genoeg heeft dat niet echt een reden.

In de tussentijd heb ik wel wat nieuwe dingen uitgeprobeerd, in de categorie van video. Blijkt dat ik het echt heel leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen bij het editen. Hoe gek het ook klinkt, ik geniet er echt van en als het dan eindelijk af is, ben ik zo enthousiast over het resultaat. Maar als ik eerlijk moet zijn, weet ik echt niet hoe het gaat aflopen met mijn blog. Ik heb even geen zin of ik heb geen inspiratie. Het is altijd wel iets maar stoppen zit er niet echt in. Wat dacht je van een pauze? Een pauze waarin ik alles even op een rijtje ga zetten en ga nadenken hoe ik verder mijn blog kan evalueren want ik doe het nog echt altijd met heel veel liefde. Dus wie weet komt er binnenkort opeens een artikeltje uit het niks.

Maar dus een afscheid gaat het niet worden. Niet nu, niet binnenkort.

Geniet van jullie zondag lieverds,

2 opmerkingen:

  1. aah ben blij dat je doorgaat met experimenteren (((:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet doen wat je graag doet (maar ik hoop dat je ooit terug inspiratie krijgt om te bloggen!)

    BeantwoordenVerwijderen