Ik ben terug



Ik ben terug en deze keer voor goed. Ik wil nu telkens terug de tijd nemen om achter mijn computertje te zitten en wil mijn vingers de vrij loop laten gaan op mijn toetsenbord. Ik heb weer zin om artikels te typen en me terug bezig te houden met mijn blog. Want wow, wat heb ik het gemist.


Wat er de komende tijd nog allemaal gaat gebeuren op mijn blog, weet ik niet maar ik denk er wel aan om terug met 'Lausnaps' te beginnen. Ik vond het altijd leuk om te doen maar wou niet dat mijn blog daar alleen maar uit bestond. Laat anders even een reactie achter of je dat leuk zou vinden.

Ook ben ik terug op zoek naar mensen die brieven willen sturen. Iets meer dan een jaartje geleden heb ik een oproepje geplaatst op mijn blog (weet je totaal niet over wat ik het heb, klik dan hier.) en sindsdien heb ik een paar vriendinnetjes gehad waar ik brieven mee stuurde. Jammer genoeg was dat op een gegeven moment voorbij. Ik vond het eigenlijk best wel leuk dus daarom doe ik nu terug een oproepje! Klinkt het je leuk om ouderwets te doen en brieven op te sturen naar elkaar? Stuur me dan even een dm via Instagram (lauravanemelen) of laat het hieronder achter!

Dit was even een mini update om te laten weten dat ik voortaan terug ga bloggen! Inspiratie komt nog wel maar heb er alvast super veel zin in!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Super dat je weer terug bent! Kan al niet wachten tot de volgende blogpost! :)

    BeantwoordenVerwijderen