iets over schrijfsels een oorbelletjes


Het is zondagavond wanneer ik dit typ. Het was vandaag een super drukke dag. Op het werk (aka in de bakker) was het heel de voormiddag stormloop en was het precies de dag van onbeleefdheid. Maar goed, ik heb het overleefd en nu zit ik hier aan mijn bureautje. Ik wou nog iets schrijven voordat school terug begint en voor we weer in dat herkenbare ritme beland komen. Dus hier een klein schrijfsel, niet belangrijks maar toch.

Morgen begint school. Ik weet al wat ik moet aandoen en mijn tas is gepakt, voor een groot deel. Dat betekend; geen stress morgen. Verder moet ik pas om 14u op school zijn dus dat is ook al een groot voordeel. Ook heb ik gisteren mijn mega-leuke oorbelletjes aangekregen!! 9 paar in totaal (!!!) én een ketting. Ik heb afgelopen week nieuwe gaatjes laten schieten dus binnen een paar weken heb ik een earparty, excited!! Over de oorbelletjes komt trouwens een apart artikeltje want ik vind ze veel te leuk om ze geen plaatstje op mijn blog te geven. Dus dat zit er ook aan te komen.

Ik moet nu toch mijn kamer een beetje gaan opruimen, het is een beetje (heel) rommelig. Verder ga ik nog lekker in de zetel liggen en vroeg in mijn bed kruipen want ik ben doodmoe. Wat ga jij deze avond nog doen?

Aan iedereen die morgen weer start met school; ik wens jullie veel succes en wees vooral jullie zelf!! You can do this!!

Veel liefs,
Laura

6 opmerkingen:

  1. hee Laura, nu ik dit lees zit ik net in bed om te gaan slapen om morgen goed uitgeslapen te zijn! Maar ik dacht nog efkes een paar blogjes lezen kan nooit kwaad haha! Leuk schrijfseltje & veel succes morgen!! (ik vind uw kamer trouwens zo mooi!! Maar echt, die foto, de planten, die paletten, love it!!) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt vandaag al overleefd, das al één iets! Oh, oorbellen zijn zoiets fijns, echt! Succes nog de komende schooldagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah wat een fijne post!! Wat heb je een prachtig bed!! Jij ook heel veel succes op school! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk postje. Ik kan niet wachten om je oorbelletjes te zien! Veel succes op school!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh benieuwd naar je earparty btw!

    BeantwoordenVerwijderen