Mijn eerste (vegan) cake


Ik en de keuken zijn nooit echt beste vrienden geweest. Niet dat ik koken haat maar ik heb gewoon 2 linkerhanden en in de keuken is dat niet echt een pluspunt. Maar deze keer ging ik het toch een kans geven. Op Louise haar blog  zag ik een receptje van een vegan (!!) speculaascake. Ik was meteen verkocht. Ik vertelde al dat ik gezonder wou gaan eten dus dit kwam perfect uit!



het receptje

- 200gr
-100ml kokosolie 
- 2 theelepels bakpoeder
- 2 á 3 eetlepels speculaaskruiden
- 100ml ongezoete amandelmelk
- ahornsiroop (op eigen gevoel aanbrengen)

extra opties (ik heb deze niet toegevoegd)
- 12 dadels
- pecannoten
- cashewnoten 

13 opmerkingen:

  1. zo fijn dat het gelukt is!!! ziet er echt goed uit! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yaaasss, dan kan ik binnenkort twee porties courgettenpasta maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Samer here, ik heb ook echt twee linkerhanden in de keuken! Maar, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er wel echt heel erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heerlijk uit!! Ik vind het altijd zo fijn als de hele keuken naar baksels ruikt <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt heerlijk!! Uur lang kunnen genieten van de heerlijke speculaasgeur!!

      Verwijderen
  6. Fijne plaatjes! En dit lijkt me zo lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh dat van die twee linkerhanden, dat ken ik haha! Ik las het recept van Louise ook al en bij jou ziet er ook zoooo goe uit!! Ik moet het ook eens gaan maken, denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen