Songs i love


Zittend op mijn bed, tik in de toetsen van mijn toetsenbord in en neurie ik mee met 'I see fire' van Ed Sheehan. Ik bedenk me dat het morgen terug school is en eerlijk gezegd ben ik ervan verbaasd dat ik er zin in heb. Alleen kijk ik er niet erg naar uit om dan terug om 6.00 op te staan maar ja, het zal moeten. Ik maak dit artikeltje niet om te praten over school maar om mijn favoriete liedjes te delen die ik op dit moment graag luister.



























Ik hou ervan om de hele dag door muziek te luisteren en gewoon te genieten. Zou je willen weten wat mijn lievelingsnummer is? Dan kies ik toch voor 'Best Fake Smile' van James Bay. Door 'The Voice Kids' heb ik het nummer voor het eerst geluisterd en ik ben er zo'n fan van, echt een nummer waar je blij van word!

NOTE: Welk nummer is jouw favoriet?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten