Lausnaps #4


Het is weer zondag, dat betekend dat ik jullie een overzichtje van mijn week geef! Deze week was het een iets rustigere week, vrijdag hadden we vrijaf dus dat betekende dat mijn weekend extra vroeg begon. Wil je meer weten over mijn week? Lees dan verder!



Maandag = kleedjesdag! Maandag was het eindelijk nog eens boven de 10 graden dus dacht ik (fok it (sorry voor mijn taalgebruik)) en besloot ik een kleedje aan te doen. Het kleedje komt van Brandy Melville, Bernadette van Galery's en de schoenen zijn van Adidas.

We zaten al een paar dagen te zagen dat we nog eens gebakken banaan wouden eten en maandagavond verraste papa ons met zelf gemaakt ijs en gebakken banaan. Het was heerlijk!


Dinsdag toen we naar school stapten, wou ik een foto trekken van de Kathedraal maar het was niet echt zo goed gelukt haha. Zie jij de kerk?

Ook die avond zocht ik mijn outfit uit voor de volgende dag en ik moet zeggen dat dit toch wel de favoriete outfit van nu is. De welbekende trui is van Lewis & Melly, de broek is van Uniqlo (te vinden in Antwerpen op de meir) en ja, de Adidassen hé.


Woensdagmorgend had mama een kriekentaartje meegebracht en ja, een taartje tijdens het studeren is toch zalig?

Die avond aten we ook nog stukjes kip met kroketjes. Doordat onze friteuse kapot was, was het lang geleden dat we nog kroketjes aten maar ja, nu hadden we een nieuwe gekocht en konden we weer smullen.


Donderdag was het bij ons op school ook Chrysostomos, dat betekend dat er (bijwijze van spreken) geen regels meer zijn voor de zesdejaars omdat het voor hun nog 100 dagen school is. En ook werden er zo van deze kleurige wolken afgeschoten. (ik kan even niet op de naam komen haha) De hele dag zat ik dan met het zinnetje 'Hoeveel dagen?' '100 dagen!!!' in mijn hoofd maar het was leuk!

Na school had ik ook nog een uurtje bijles voor Frans. Mijn zus en een vriendin gingen ondertussen naar Mirlo's en na mijn bijles besloot ik om er ook naar toe te gaan. Daar bestelde ik een potje chips en een homemade iced tea.


Vrijdag hadden we, zoals eerder gezegd, geen school en daarom ging ik samen met Ellen naar 't stad om te gaan shoppen. In de bus vroeg ze aan mij of ik een muntje wou en ik zeg natuurlijk geen nee tegen muntjes! Ook vroeg ze of ik wist waarom er 'life savers' op stond. Ik schudde nee en toen vertelde Ellen een klein verhaaltje. "Er was eens een man en die stikte in een muntje en dan was er een jongetje en die maakte dan een muntje met een gaatje erin. Dus als je je nog een verslikt in een muntje, is er nog altijd een klein gaatje om door te ademen." Ideaal verhaal, toch?

Deze dag zaten we ook al om 10.10 bij de Macdonals. "Het is nooit te vroeg voor een burger" - Ellen Wilczak.


Nog even een selfie bij de Macdo en dan verder gaan shoppen. Het artikel van vrijdag vind je hier.

De leuke dag sloot ik af met sushiiiii! En oh, als je die bak weinig vind, we hadden ook nog 3 andere doosjes. :)


Zaterdag was niet zo'n hele speciaale dag. Het was aan het regenen dus besloten mama en ik maar om thuis te blijven. 's Avonds at ik ook nog een super lekker slaatje van de GB.


Vanochtend waren we uitgenodigd om te gaan ontbijten en het was heerlijk.

Daarna gingen we ook nog langs bij de plantenwinkel en kijk even, hoe zalig is dit. Maar dit was niet alles, aan de andere kant stond er ook nog een hele rij cactussen. 1 kleintje heb ik er meegenomen want de mijne was helemaal verrot, jammer genoeg.


Zo, dit was mijn weekje! Ik hoop dat die van jou even leuk was!
Ook heb ik nog een kleine mededeling; Volgende week of de week erna komt een andere blogger op mijn blog schrijven, een gastblogger dus. Als je al een beetje nieuwschierig bent, kan ik je aanraden om op haar blog een kijkje te nemen, nanettesbloglife.blogspot.be

Nog een fijne zondag,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten