Leuke plekjes│Antwerpen


Ik was van plan om een Hotposts filmpje te maken maar het uitgedraaid op een dagje in het stad + een paar leuke plekjes om naar toe te gaan. Ik ben van plan om zeker nog een deel 2 op te nemen maar we hadden te weinig tijd om alles te laten zien in 1 filmpje. Ik hoop nog wel dat jullie het een leuke video vinden. Geef het een 'thumbs up' als je hem leuk vond en een reactie zou super zijn! Veel kijkplezier en tot morgen!

P.S sorry dat er gisteren geen artikel online kwam, ik had geen inspiratie. :)



3 opmerkingen:

  1. Omg Laura, hoe leuk is dit? Dat moet je echt nog is doen. Echt geweldig leuk xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh bedankt! Ik vind het zelf ook heel leuk om zo'n video's te maken/bewerken! Dus ja, misschien komt er binnenkort nog zo'n video haha xxx

      Verwijderen
  2. Super leuk filmpje! Ik ben benieuwd naar de volgende leuke plekjes in Antwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen