Zoektocht naar mezelf


Vroeger was het allemaal een heel gedoe om blij te zijn met mezelf, niet dat ik nu altijd zeker ben over mezelf maar het is toch al een heel groot deel veranderd. Ik gaf altijd om de meningen van anderen en wist niet wie de echte Laura was. Nu weet ik wél wat ik wil en wat ik het belangrijkste vind.

Ik geef je een stom voorbeeld; kleding(stijl). Iedereen heeft wel een eigen kledingsstijl, ook ik had die maar ik droeg geen kleren die ik écht leuk vond. Eenmaal als ik dat deed, dan kreeg ik er commentaar op en vanaf dan bleef het kledingsstuk, dat ik persoonlijk mega-fantastisch-geweldig vond, voor eeuwig in de kast liggen. Sinds een paar maanden ben ik meer en meer beginnen dragen wat ik leuk vind. Zwart heb ik omgeruild voor kleur en sh*t, wat ben ik blij.

Hieronder zie je mijn favoriete outfitje. (beetje na-ge-aapt (hoe spel je dit??) van Diana ;)) Natuurlijk is het nog te warm voor een trui maar deze gaat zeker mee in de koffer naar Italië voor als het wat afkoelt 's avonds. Trouwens, die trui is toch AW-SOME?? Ik was opslag verliefd toen ik hem voorbij zag komen op de site. Ook heb ik vermeld waar alles van komt, is denk ik wel handig!


Ik begin ook meer en meer over mijn gevoelens te praten. Vroeger uitte die ik vooral met schrijven of ik kropte het gewoon op. Mijn grootste tip dat ik aan je kan geven; krop nooit je gevoelens op. Ik kan heus begrijpen dat praten niet iets is wat je vanaf het eerste moment zou doen maar probeer het dan met het op te schrijven, in een boekje of op het internet. Je zult je daarna echt beter en meer opgelucht voelen. 


Ik kan gerust zeggen dat ik de laatste tijd gelukkig ben. Ik doe dingen die ik graag doe, heb het bloggen terug opgepakt en ik draag wat ik leuk vind. Natuurlijk zijn er dagen waarop het allemaal even niet goed gaat maar onthoud dat die dagen ook oké zijn. Je hoeft je niet altijd goed te voelen. It's okay to be not okay.

Dit was het dan voor dit artikeltje. Blijf gewoon wie je bent en jaag je dromen na. Ik zie jullie graag.

Veel liefs,
Laura

12 opmerkingen:

  1. oehh love je outfit!! & helemaal waar! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het belangrijkste is dat je iets draagt wat je zelf fijn vind! Je ziet er geweldig uit zo!! Veel liefs! X x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. uw sandaaltjes zijn mega tof woah!! kut dat ik zo'n tenenfobie heb of ik had ze ook al gehaald haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en mega goed dat alles veel beter met u gaat laura! toen ik u ontmoette had ik het totaal niet door dat hetgene je droeg niet echt uw ding was het leek me allemaal heel laura laura ofzo? maar super dat je gewoon kleur draagt ((: probeer ik ook vaker te doen! diana is echt my spirit animal op da vlak

      Verwijderen
    2. Oehhh tenenfobie klinkt wel heer ernstig hahaha. We moeten trouwens nog eens meeten he, lijkt me echt leuk!!

      Verwijderen
  4. Fijne post!! En zo leuk hoe je die foto hebt bewerkt met waar alles vandaan komt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een tof outfitje!! Kei leuk gedaan ook weer met de editing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo fijn, dat je je wat beter voelt en gewoon durft dragen wat je graag aandoet!

    BeantwoordenVerwijderen