Mixtape • juni





Juni. De maand waarin er werd beslist of je geslaagd was of niet. Stressen, stressen en nog eens stressen. Muziek helpt mij daarbij, om rustig te blijven en toch even na te denken over alles. Klinkt misschien gek maar ik weet dat er vele zijn die hetzelfde hebben. Daarom is deze mixtape toch even wat rustiger want nadenken met zo van die boenk-boenk muziek is niet echt gemakkelijk, voor mij toch niet. Sommigen zijn misschien al bekend maar anderen zijn verborgen pareltjes. Oké, genoeg gepraat. Hier is een playlist voor jou.


Klik hier om de volledige playlist te luisteren

Veel liefs, 
Laura

8 opmerkingen:

  1. oh every other freckle is echt <3 ik ga eens luisteren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice!! Wat een leuk blogje heb je ook, vooral die header <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zitten weer leuke songs tussen, gelijk weer opzoeken zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, ik ken bijna geen enkel van deze liedjes, maar ik ben ze allemaal aan het afgaan! Zo'n mooie liedjes (bedankt hiervoor, hihi!) <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echte verborgen pareltjes!! Blij dat je ze ook leuk vindt!! X

      Verwijderen