Ik ben weer terug


Het is ongeveer zo'n half jaar geleden dat ik nog voor het laatst iets schreef over mijn blog. Dat was toen ik mijn wegwerpfoto's ging delen en sindsdien is het hier zowat, ja, dood. Ik zal je eerlijk zeggen, ik was gewoon even klaar met bloggen. Ik had er helemaal geen zin meer in en ik was vooral ook de inspiratie en de orde kwijt. Of ik die al terug heb gevonden? Een beetje maar dit blijft nog steeds een hoopje hoor. Mijn hoopje op het internet.


Het gaat verassend snel hoe ik de woorden kan bedenken die ik in dit bericht wil typen. Ik ben het dus duidelijk nog niet verleerd. Schrijven is altijd al iets geweest dat ik graag deed. was het niet op mijn blog, dan was het in één van de duizenden notitieboekjes van mijn verzameling. Het is zo'n opluchting als je je gedachten gewoon de vrije loop kan gaan en gewoon alles kan neerschrijven. Who's with me?

Zoals je ziet is het hier een beetje veranderd. Een nieuwe favicon (is dat klein fotootje dat je bovenaan je tabblad ziet), een nieuwe foto aan de zijkant van mijn blog én een nieuwe header. Niet om egoïstisch te doen maar ben er best wel blij en trots op. Is wel wat anders aan de vorige maar een beetje kleur is nooit verkeerd hé!

Misschien is een kleine update ook niet echt onbelangrijk. Dus here we go! De laatste tijd ben ik me meer en meer op fotografie aan het storten. Daarvoor natuurlijk ook al maar dat waren dan meestal opdrachten voor school waar ik zelf niet zoveel aan had. Nu begin ik meer en meer mijn stijl te ontwikkelen en weet ik wat ik echt wil. Binnenkort gaan we ook op roadtrip naar Italië dus ik hoop daar ook nog mooie beelden te kunnen schieten! Ook is video niet achterwege gebleven. Ben nu en dan wat aan het experimenteren met Final Cut Pro om beter te kunnen editen en om wat creatiever te zijn. Duuus, af en toe kunnen er ook nog een paar videofragmenten te voorschijn komen!

En voor de rest gaat alles zo z'n gangetje. Ik mag over naar het vijfde (thank God) en ik heb een leuke zomer tegemoet dus dat beloofd. Wel kan ik je al zeggen dat het zo kan zijn dat ik na een maand weer stop met bloggen (haha, typisch ik) maar zolang ik het nog leuk vind, ga ik verder blijven doen. Ik wil ook niet dat het als een verplichting gaat voelen.

Dit was het zo dan denk ik. Mijn eerste post in een halfjaar. Voelt raar maar leuk.

Veel liefs,
Laura

11 opmerkingen:

  1. Da werd tijd ze, mensen stuurde mij al da ze u begonnen missen. No joke btw.
    Anyway, ge gaat da wel langer volhouden deze keer, ik ga achter uw gat zitten da ge moet blijven schrijven.
    Dikke kus van uw grote zus :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie header! En zo fijn dat je weer begonnen bent, veel plezier alleszins op je roadtrip door Italië! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wha! Wat leuk die header, echt heel schoon!! Ik keek toevallig daarstraks nog eens een paar van je youtube video's, en ik vind je zo inspirerend! Blijf vooral doen wat je zelf heel leuk vindt, lieve Laura! Heel veel plezier op je roadtrip naar Italië, ik ben benieuwd naar je foto's! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh zo leuk dat je terug bent!! love je nieuwe header!! veel plezier in Italië!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. yeees, cant wait for you to post more <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk dat je weer terug bent!! Yay! En je nieuwe layout is zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen