About friday


Vrijdag, de dag waarop ik mijn voorlaatste examen aflegde en na school met enkele vriendinnetjes iets ging drinken in Mirlo's. We hadden het super gezellig, veel gelachen en wat gebabbeld. Daarna was ik met Amber naar de IKEA gegaan voor nieuwe plantjes te gaan halen. Meer weten over vrijdag? Lees dan snel verder.



Om 10.10 gaf ik mijn voorlaatste examen af en oh wat was ik opgelucht. Ik had Aardrijkskunde en echt al te best ging het niet, niet dat ik een buis ga hebben (oké ja, misschien wel…) maar sommige dingen heb ik wel goed ingevuld. Daarna ging ik met 7 andere meisjes gezellig iets drinken. (tip: als je naar Mirlo's gaat en je lust graag oreo's, moet je zeker 'Charlotte' nemen, echt hemels!)


Dan was het weer door te gaan. We namen afscheid  van de anderen en zo ging ik samen met mijn zus en nog een vriendin  naar de Groenplaats. Doordat het toch nog maar 1 uur was, dachten we eraan om even naar de kerstmarkt te gaan. De sfeer en gezelligheid daar krijgt toch een 10 op 10! Het gezellige vuur, de schaatsbaan met blij kinderen, kerstmuziek en de leuke kraampjes geven je direct een kerstgevoel.

Na de kerstmarkt een bezoekje te brengen, was het wel tijd om naar huis te gaan. Eenmaal thuis hadden we eigenlijk zin om naar de IKEA te gaan. Amber wou graag cactussen in haar kamer en doordat die van mij dood waren, moest ik er ook nieuwe aanschaffen. Daar stonden we dan, in de IKEA, een halfuur bij de plantenafdeling, op zoek naar leuke en mooie cactussen. Al snel lagen er in onze kar 6 kleine cactusjes. Ook had Amber ontdekt dat er grote waren en oh, ik was opslag verliefd! Hier de foto's;




Ik ben verliefd op de cactussen! Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen haha.

 │De kleine cactusjes komen samen in een setje van 3; €4,95
 │De grote cactus; €2,99
 │Het houten bakje; €6,77



NOTE: wat vinden jullie van de cactussen?



Ik schrijf jullie de volgende keer weer!

3 opmerkingen:

  1. Ooh zusje, zie ik daar sneeuw? Nu ben je helemaal blij zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die 'Charlotte' ziet er echt lekker uit :), en ah zo een cactusjes heb ik hier ook staan, maar dat houten bakje kende ik nog niet, als ik nog eens naar ikea ga, ga ik er zeker naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat oreodrankje 😍 & ik zo ook dat het gelukt is met de lettertype. :) Super nice! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen