Kerstmis outfit


Vanaf eergisteren komen er kerstmis artikels online want ja, de kersttijd komt er weer aan. Dat kunnen dan mijn favoriete outfits voor de feestdagen zijn of ik kan ook mijn kerstwishlist delen. Dat zullen we allemaal wel zien maar vandaag deel ik met jullie, zoals jullie ofcourse al aan de titel zagen, mijn kerstoutfit. Veel kijk- en leesplezier!





KLEEDJE brandy melville │OORBELLEN moon │TAS brandy melville │SOKKEN cos│SCHOENEN stan smith

In 1 zin kan ik beschrijven welk gevoel ik bij deze outfit heb; IK BEN VERLIEFD! Het jurkje vind ik zelf heel simpel maar sluit heel mooi aan bij je lichaam, met een mooie ketting en gekleurde nagels ben je good to go. Ook is het best een warm stofje dus het is ideaal om het te combineren met een trui en een panty.

NOTE: Wat vinden jullie van de 'kerstoutfit'?



1 opmerking: