FILA ~ LEVI'S


Omdat het al een maandje geleden was dat ik een outfit artikeltje online gooide, doe ik er vandaag nog eentje. Een outfit met mijn FA-VO-RIE-TE trui en een broek die ongelooflijk goed zit. En ja, de schoenen mag je natuurlijk niet vergeten. Vandaag laat ik jullie dus een outfit zien die ik denk ik wel elke dag kan dragen. Benieuwd? Lees kijk snel verder!




Oorbelletjes Ringz & Thingz X Trui Episode X Broek Levi's X Schoenen Reebok

Et voila, c'est ça! (normaal gaat Laura en frans niet zo goed samen maar standaard zinnetjes kan ik nog wel maken/gebruiken) Op Instagram heb ik veel de vraag gekregen vanwaar mijn trui kwam, dus bij deze, van de Episode. Dat is een tweedehandswinkel in een zijstraatje van de groenplaats! Zeker maar even opzoeken!


NOTE: Wat vinden jullie van de outfit?


foto's door: Lotte

8 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi zeg! De foto's zijn heel tof geworden, bewerk jij met vsco?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankjewel! En ja, het effectje dat ik hier heb gebruikt is A6!

      Verwijderen
  2. Zo'n leuke foto's! Echt een mooie trui ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die trui is zoooo mooi! (Whaaaaa, ik ben jaloers!!). Heel erg mooie foto's, en de outfit staat je echt prachtig! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oo ik ben dol op truien! En deze is zo mooi, jammer dat er geen episode dichtbij zit, maar hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit, de trui is echt helemaal mijn ding! Zo comfy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat een mooie foto's en heerlijke fijne outfit!

    BeantwoordenVerwijderen