Lausnaps #17


Deze week was er eentje waar we maar 3 daagjes (oké, 2 dagen en half) naar school moesten en waarin ik veel heb gegeten! Ook had ik vrijdagmorgen een klein fotoshootje gehouden met mijn zus en een vriendin. Benieuwd hoe het afgelopen week was? Lees dan snel verder!

Maandag beginnen we al ineens met een foto van eten! Want ja, dat kan. Die avond had ik zin in iets lekkers, iets niet zo zoet maar ook gewoon ja, iets lekkers. Dus ja, het werden maar Maltesers! Yuumm!


Dinsdag, toen ik met mama iets ging eten, zei mama opeens verbaasd "heu?". Ze draaide haar gsm naar me toe (we zaten over elkaar) en op haar scherm stond er dat je binnenkort foto's kunt maken met je ogen. Ik en Ellen hadden het er vaak over dat we foto's wouden maken door gewoon met je ogen te knipperen en nu kan dat gewoon, nice!

Dus ja, die avond gingen we nog eens pizza eten, geen verassing he?


Woensdag na school gingen we ook nog iets drinken/eten in Désiré de Lille in Antwerpen, veel liefde voor dat restaurant! Daarna gingen we door de Mango om een bus te nemen richting huis. Terwijl we verder liepen door de winkel, zag ik deze ontzettend mooie broek hangen en oh, ik ben er zo blij mee! Als je me al even kent, weet je wel dat ik zo van die 'zaken' broeken hou, zo van die broeken dat ze ook op kantoor of in een bedrijf dragen. Dus daarom ben ik echt blij dat ik nu ook nog een grijze versie in mijn kast heb liggen!

Die avond at ik bij papa ook nog popcorn want ja, dat doe ik nooit he.


Donderdag scheen de zon super hard dus ja, binnen zitten was niet echt een optie. Ik nam mijn zonnebril mee, zette een ligstoel buiten en genoot volop van de zon!

Ook ging ik die dag mijn outfit kiezen voor de dag erna. Ik droeg mijn nieuw kleedje van de H&M en mijn Cebo's. Die had ik echt al een laaannngeeee tijd niet meer aan gedaan. (just kidding)


2de poging = mislukt... Mijn bananen zullen dan toch nog is 2 dagen in de vriezer moeten liggen. Volgende keer beter!

Ja, na dat 1 uurtje in de zon te hebben gelegen was dit het resultaat... Het jeukte echt super hard en het zag nog roder in het echt. Gelukkig is dat rood al veranderd in bruin dus ja, nu nog het bovenstuk van de arm en dan is 1 arm helemaal bruin haha.


Vrijdagochtend besloot ik dan toch nog even een trui op mijn kleedje te dragen want er was toch nog wel wat wind. Ook droeg ik deze choker van @camilla.jewels. Zeker eens opzoeken op Instagram, ze verkopen echt mooie dingen!

Daarna ging ik dan samen met mijn zus en een vriendin iets eten bij Mirlo's, the place 2 be! Ik en Mirte namen wentelteefjes met vers fruit en Amber nam granola. Hmmm!


Zaterdag gingen we ook nog eten bij Wok Dynasty, een ontzettend lekkere wok!!! Bij mama haar thee kregen we ook nog een koekje, een gelukskoekje om precies te zijn :) Daarin zat dus deze boodschap: "U heeft een grote aantrekkingskracht". Njaa, dat weet ik zo niet haha.

Ook kocht ik vrijdag een nieuwe zonnebril en dat is dus deze. Ik ben er zooo blij mee, amai! Al heel lang wou ik een nieuwe zonnebril want op de mijne zaten allemaal krassen en vlekken en hij stond scheef, dus ja, tijd voor een nieuwe. Deze is van de Rinz and Thingz in Antwerpen. Hij kostte €10 dus echt niet veel! Super happy!


SORRY, VAN ZONDAG HEB IK GEEN FOTO. I'M SORRY!


Dit was mijn weekje! Verder ga ik deze zondag nog genieten van het zonnetje en wat artikeltjes vooruit schrijven. Ook ga ik me bedwingen om een vlieg niet dood te kloppen... (er zit hier al de hele ochtend een vlieg 'bzzz' te doen en het irriteert mij echt super hard maar ik ben een van dieren dus ja, ik ga het laten leven) Oké Laura, je overdrijft. Fijne zondag lieverds!


2 opmerkingen:

  1. Leuke post dit en wat vervelend dat je nu al zo verbrand bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verbrand echt nooit (maar bruinen ook niet dus :'() Bij mij lukte het ijs wel met gewone bananen en diepvriesfruit --> heb je op je blender een stand voor ijsjes/dessert? Misschien gaat het dan beter, leuk berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen