Terug van nooit weggeweest


"Aaah Ruben! Wa hebt gij gedaan?" Dit riep ik vorige week nog, juist nadat hij appelsap over mijn computer heen morste. Ik wou hem namelijk laten kiezen tussen 2 filmpjes dat ik had bewerkt voor op mijn youtube channel (jaja, je hoort het goed. Ik ging eindelijk nog eens een filmpje online zetten) en ja, toen gebeurde het drama! Binnen mum van tijd lag mijn computer onder de appelsap. Chips. Vandaar dat ik er sinds het meet-up artikeltje (woooow, dat was zo goed ontvangen! Hier straks meer over!) niets meer online is gekomen, gewoonweg omdat mijn computer kapot was. Maar voor alles is een oplossing, ik heb een nieuwe dus ik kan weer beginnen met artikeltjes te schrijven, al gaan dat er niet veel meer zijn want hey, examens, you know... Maar we kunnen er het beste van maken!


Dus, over de meet-up, echt zot hoeveel mensen daarop hebben gereageerd! Niet alleen op mijn blog maar ook op mijn Instagram en er zijn mensen die me zelfs een privé berichtje hebben gestuurd om te zeggen dat ze heel graag willen komen. Hoe lief, zot, schattig, geweldig, leuk,... is dat allemaal tegelijkertijd??? Maar, de datum! Voor het gemak heb ik even een kleine enquête gemaakt en daar kunnen jullie aanduiden wanneer jullie kunnen enz. Dus ja, hier even het linkje!

Voor moest je me niet volgen op social media dan heb je het misschien wel gemist maar ik ben genomineerd om beste fashion blogster van de Benelux te worden en omdat ik niet de enigste ben, moet je stemmen. Nu wil ik niet de bitch uithangen die graag stemmen wilt maar als je tijd hebt en als je wilt, kun je via deze link stemmen. Het zou heel lief zijn!

En ja, dat was het dan denk ik haha. Gewoon even een update hoe de stand van zaken is. (oh wow, zo officieel) En oh ja, binnen 10 dagen bestaat mijn blog 1 jaar! Daar kijk ik naar uit! Oké, nu ga ik echt afronden haha. Het was leuk om nog eens iets op mijn blog te zetten. Ja. Oké. Dag. Tot de volgende. Haha. Lol.

2 opmerkingen: