Ik deed een sapjesdetox


Het is de derde dag wanneer ik dit typ. De laatste dag dus van het sapjesdetox, iets wat al heel lang op mijn bucketlist stond maar waar ik eigenlijk nooit aan toe kwam. Nu hadden we er een datum aan vast gehangen en gingen we het echt proberen. Papa had de boodschappen gedaan, waaronder 30 appelen en 6 komkommers, en die stonden uitgestald in de garage. Het overleven op water en sap kon beginnen!


Om te beginnen heb je eerst je ingrediënten en een recept nodig. Deze vond ik heel gemakkelijk online. Zoek naar detox receptjes en je komt er 1001 tegen. Hieronder zal ik je vertellen welke receptjes ik heb gebruikt! 



Conclusie; ik heb honger, heel veel honger. Maar tijdens de detox voel je je echt gezond en heb je


meer energie. Naar de derde dag toe, heb ik wel last van wat hoofdpijn. Bij de meeste komt dit voor


op dag 2. Verder ben ik verbaasd dat ik het heb volgehouden want 3 dagen zonder eten is wel lastiger


dan verwacht. Ik ga je wel 1 ding vertellen, vanavond na mijn laatste sapje, ga ik een bak bami


binnenhappen. Heel slecht, ik weet het maar ik verlang er zo hard naar. Kleine beloning haha.






Ik zou het zeker iedereen aanraden om het tenminste al eens te proberen. Disclaimer; je valt er wel


wat vanaf maar dit mag zeker niet de hoofdreden zijn waarom je dit gaat doen. Het draait vooral om


het reinigen van je lichaam en alle afvalstoffen weg te voeren.




Dit was mijn ervaring met het sapjesdetox. Heb jij het al geprobeerd of ga je het eens proberen? Laat


het me zeker weten, lijkt me leuk!





Veel liefs,

Laura 

12 opmerkingen:

  1. ik wil het zo graag eens proberen, als overstap en om mijn lichaam eens te reinigen. volgens mij moet ik er ook maar eens een datum voor uitprikken! leuk artikeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt een keer doen!! Je gaat ook meer denken aan gezonder eten na de detox, bij mij was dat toch het geval haha. Laat me zeker weten hoe het was!!

      Verwijderen
  2. Leuk artikeltje! Het lijkt me erg moeilijk, maar zou het ook zo graag eens willen proberen! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet je verstand even op 0 zetten en er volledig voor gaan. Ik heb gekozen voor 3 dagen maar je kan het ook 1 dagje proberen! X

      Verwijderen
  3. Wow wat een grappig idee! Heel knap dat je het drie dagen vol hebt gehouden!
    Leuke blog heb je trouwens!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh dankjewel!! Heb juist ook even jouw blog ontdekt, hoe leuk?? Ik ga snel nog artikeltjes lezen!! X

      Verwijderen
  4. Fijn in ieder geval dat het ''maar'' drie dagen is! Wel echt knap van je hoor, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, langer had ik het (denk ik) niet kunnen volhouden. Dankjewel voor je lief complimentje!

      Verwijderen
  5. Wauw! Zo knap van je! Vind dit echt mega interessant om te lezen! Het lijkt me wel heel lastig, maar ik wil het wel eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh nice! Ik zou het wel niet aankunnen dat ge zo niks hebt van een "bite", ik ben zo'n chips persoon haha, maar opzich wil ik dit wel eens proberen als ik er de blender voor heb haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alleen al door jouw foto's zou ik deze detox willen doen! Leuk ook dat jullie zelf alle sapjes hebben gemaakt. Meestal zie je namelijk dat mensen een 'kant-en-klare' detox doen. Ik weet niet of ik het zelf zou volhouden, omdat ik echt iets wil om op te kauwen. Misschien dat ik het dan voor een dag zou willen proberen, hahah.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen