Italy, third chapter



San Marino stond er verder op ons lijstje. Zo lang zijn we er niet gebleven dus veel heb ik niet te vertellen, wel dat het uitzicht prach-tig is! Je kijkt uit op de bergen en alles lijkt ineens zo klein. Echt mooi. En dan heb je Ancona. Het stadje waar we een nachtje in een hotel verbleven (11 years anniversary of the parents (!!)) maar waar we eigenlijk ook niet zo héél veel te beleven valt. Ik kan je wel vertellen dat het een stadje is dat je moet bezoeken.  Helaas heb ik niet echt foto's die het waard zijn om te delen.. Als laatste, laat ik jullie Bari zien. Je vindt er de schattigste huisjes én ook een hele mooie haven!! En wie kent er de serie '6tien'? Met die vrienden in het winkelcentrum, remember? Ik heb dus het enige, echte 'citroenshopje' gevonden!! Nee, just kidding.. Goed, genoeg gepraat, Ik laat je hieronder de 2 steden zien. Enjoy!!







Ook even een goed moment om te zeggen dat ik even een soort van portfolio heb aangemaakt online. 

Het is nog niet hoe het moet zijn en het vervalt ook binnen twee weken (anders moet ik geld betalen) 

maar daar kan je even een kijkje nemen naar mijn werk van de afgelopen tijd. Laat maar weten wat

je ervan vindt, het linkje vind je hier


Veel liefs,

Laura

6 opmerkingen:

  1. leuke foto's hier! en zo fijn geschreven, klinkt echt als een topreis! (en je portfolio is zo goed!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh love de foto's echt! allemaal!! & ahh je portfolio is zo leuk!! Die badfoto's vind ik nog altijd echt het mooiste ooit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah dankjewel!! En ja, stiekem ook mijn favoriete hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh Bari, wat een pretty dorpje/stadje! Ik ga gelijk even naar je portfolio kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, was echt gezellig!! We zijn er ook iets langer gebleven dan gepland omdat het zo leuk was!!

      Verwijderen