Italy, the final chapter


Alberobello, de naam waar we zoveel moeilijkheden mee hadden. "Wat was de naam weer? Alberto, Albertello, Albarello?", zo ging het eraan toe . Een dorpje waar de huisjes kegelvormige dakjes hebben. Het centrum bestaat uit twee delen, heuvels. Op de Oostelijke heuvel ligt het nieuwe deel, daar zijn wij naartoe gegaan. En op de westelijke heuvel kan je de oude stad gaan bezichtigen.  Verder bezochten we ook Napoli, de stad van ons Driesje, Rome, Toscane, waar je de warme waterbaden/termen vind! Disclaimer; het ruikt daar niet echt heel frisjes haha. Milaan was onze laatste stop. Dit is dan ook ineens het laatste deel van mijn Italiëreis. Ik hoop dat ik je, een soort van, heb kunnen meenemen en dat je hebt genoten van de foto's. En nog eens dankjewel voor alle lieve reacties! <3. Geniet van het laatste deel. X


Dit was Italië. Als je in de toekomst ook een reisje hebt gepland, of gaat plannen en je hebt nog vragen over bepaalde plekken, dan mag je die altijd stellen! 

Verder heb ik ook een vraagje over wat jullie graag nog op mijn blog willen zien. Als je een ideetje hebt, dan mag je dat vooral achterlaten in de reacties!

Heel veel liefs,
Laura

10 opmerkingen:

  1. Deze foto's, ohmy, zo fijn en zo lekker vintage! Heb genoten ervan hoor! Kan niet wachten om in september naar Italie te gaan, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah super leuk dat je ervan hebt genoten!! Italië is echt de moeite waard!!

      Verwijderen
  2. Zo'n mooie foto's!!! Ik hou van de sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zulke fijne foto's! Je foto's hebben echt zo'n MEGA fijne sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh, Laura, echt ZOOO mooi deze foto's!!! Echt elke foto is ook zo mooi bewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh iedereen moet wel van italie houden, ik kom er al elf jaar.. vorigjaar naar het Calzone meer geweest daarna naar het Comomeer en dit jaar naar het Ledro meer.. we zaten vlakbij het gardameer.. echt tussen en hoog in de bergen. we hadden zelfs geen muggen echt ideaal. Plus het koelde enorm af na 22:30!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Italië is echt een prachtig land!! Naar jouw bestemmingen ben ik nog niet geweest maar lijkt me wel super intressant!!

      Verwijderen