FOTO'S VAN GISTEREN


Hi!

Hoe is het met jullie? Een paar weken geleden had mijn papa een nieuwe camera aangeschaft, namelijk de Nikon D3300. Om hem een beetje uit te testen, heb ik gisteren een paar foto's getrokken. Nu moet ik wel zeggen dat het wat serieuzere foto's zijn dan normaal maar opzicht vind ik dat ze iets hebben. Kijk maar mee!


De kwaliteit is wel een beetje verloren gegaan bij het bewerken van de foto.






Camera boven op de trap zetten, inzoomen, scherp stellen, timer instellen en zo snel mogelijk naar je plek lopen. Ja, zo ging het eraan toe als ik de foto's trok. Opzich wel een raar zicht. Zelf vind ik dat er een paar mooie resultaten zijn uitgekomen maar wel spijtig dat de kwaliteit wat vervaagd is.


NOTE: Wat vinden jullie van de foto's?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten