THE INSTAGRAM TAG


Van 's morgens tot 's avonds laat check ik al de mooie soms ook lelijke op Instagram en vraag ik me steeds af hoe mensen zo iets moois kunnen vastleggen. Maar kortom, Instagram checken is iets dat behoort tot mijn daily routine. Daarom ga ik vandaag de Instagram tag doen!



Wat is de allerlaatste foto dat je hebt gepost?


Gisteren ben ik met mama naar de stad geweest en zijn we wat cadeautjes gaan halen voor bepaalde mensen. Tijdens het shoppen zijn we ook nog even gestopt bij Brandy Melville en ik zag ik deze leuke trui en een zwart basic rokje. Normaal gezien zie je mij zelden of niet met een rokje maar nu was het tijd voor wat verandering en als het goed is, komen er binnen een paar dagen ook nog outfitfoto's dus stay tuned!




Wat was de allereerste foto dat je hebt gepost?


Een foto die al bijna 1 jaar oud is en die getrokken is door Lotte. We waren op stap gegaan met onze camera en toen we in de voetgangerstunnel aan het wandelen waren, trok Lotte deze foto. En een paar uur later stond de foto op Instagram. 



Wat is de leukste foto waar jezelf op staat?



Deze foto is een aantal dagen geleden getrokken toen we op klasdagen waren. Camera neergezet, timer op 10 seconden en om ter mooist poseren haha. Uiteindelijk is er toch een leuk resultaat uitgekomen maar ja, we zullen maar zwijgen over de kwaliteit. 



Van welke foto krijg jij ter plekke heimwee?


Heimwee is misschien een beetje overdreven maar als ik terug scroll door mijn Instagramfeed dan verlang ik toch wel terug naar de dagen die we hadden beleefd in het prachtige Turkije. En blij dat ik ben, dat ik Turkije vast heb gelegd op foto's.


Wat is het allerlekkerste gerecht dat je tot nu toe hebt geplaatst?


Als ik nog maar naar deze foto kijk, krijg ik water in mijn mond. Het was een wok met scampi's met een pikante touch. Mijn mond stond wel een beetje in brand maar het was wel lekker!



Welke foto kreeg tot nu toe de meeste likes?


Kwaliteit van deze foto is wel top! Ik werd wakker en zag ineens dat de zon door mijn rolluik scheen en doordat ik die nooit helemaal toe doe, vormde het allemaal strepen op mijn bed/muur. 



Wat is de allerleukste foto van je huisdier?


De linkse is Milou en de rechtste is Bizou, 2 zusjes die ongeloofelijk veel van elkaar houden. Zalige foto dit, toch?


Welke bewerkingsapp gebruik je?

VSCO CAMMMMMM en dan de filter HB2 of B2




Neem deze tag gerust over! 




1 opmerking: