IK HEB ZIN IN DE HERFST


Een paar weken geleden liepen we rond in schortjes, gingen we naar buiten zonder jas en zaten tot 9u 's avonds op het terras, met andere woorden, toen was het nog lekker warm. Nu blijven we gezellig thuis met een joggingbroek aan, daarover een oversised trui en kijken we netflix terwijl we onder onze dons liggen. (Een seizoen kan veel met je doen) De meeste mensen kijken er niet echt naar uit dat het kouder word maar ik juist wel. In dit artikeltje geef ik jullie een aantal reden waarom de herfst best wel leuk kan zijn.



(Sorry voor de slechte kwaliteit)


FIJNE AFSPEELLIJSTEN

Playlisten met akoestische nummers vind ik zo fijn om te luisteren, zeker als de regen tegen mijn raam tikt. Ik zelf slaap helemaal beneden en omdat we een terras hebben, komt de regen niet gemakkelijk tegen mijn raam. Daarom komt de site: Rainymood goed van pas. Je hoort de regen terwijl je binnen zit, echt een zalig gevoel.



WARME CHOCOMEL


Niks is zo gezelliger dan 's avonds in je bed te liggen met een warme chocolademelk en je favoriete serie. Natuurlijk mag je de slagroom niet vergeten en voor een laatste topping doe je er nog mini marshmallows op. (die kan je kopen in de Flying Tiger)
Als het niet te koud is, kun je samen met een vriend/vriendin naar een gezellig coffetentje, zo kom je toch nog eens buiten.




GEZELLIGE UITSTAPJES

Wat wij vorige herfst vaak hebben gedaan is dat we eerst een boswandeling hebben gedaan en daarna waren we gestopt bij een pannekoekenhuisje. Daar namen we dan een grote pannekoek en een warme chocomelk. Lang leve de herfst!



CIAO ONBEHAARDE BENEN

Nu het kouder word en je waarschijnlijk geen shortjes of rokjes gaat dragen, hoef je ook niet meer zo vaak je benen te scheren. YAY!



BORDEAUX KOMT WEER TERUG!

Rode bladeren, rode lippenstiften én rode sjaalen. Alle rode tinten komen terug en dat vind ik zeker en vast 1 van de leukste dingen aan de herfst. Ook komt de herfstcollectie weer in de winkels, dat is dus een goeie reden om je kleerkast weer op te vullen met donkere kleuren. Nu ik het toch over kleren enz. heb, binnen een paar weken komt er ook een wishlist online wat ik wil voor de herfst en de winter, dus stay tuned!




HET GEZELLIGE GEVOEL 

Bij ons thuis houden we van gezelligheid dus dan steken we een tiental kaarsjes aan en kruipen we onder een dekentje. Ik word er al helemaal blij van als ik eraan denk. 


Nu al bij al valt de herfst nog wel mee maar het is natuurlijk wel leuker als je binnen zit terwijl het regent. Ik kijk er echt al naar uit om 's avonds gezellig een serie te kijken met een dikke trui en een warme chocomel hihi. 


NOTE: Wat vindt jij leuk aan de herfst?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten