Hey, ik ben jarig!


JAAAAA, vandaag ben ik eindelijk 14 jaar! Het allereerste wat ik vanochtend deed op mijn computer was dat getalletje in de sidebar veranderen want tja, dertien is nu voorbij. Vanmorgen werd ik wakker door het welbekende verjaardagliedje van mama en kreeg ik een super lekker ontbijt. Meer weten over mijn verjaardag? Klik dan op read more!



Gisterenavond ben ik met 2 vriendinnetjes, mijn mama en nog wat vrienden naar de wok gegaan, een avond om nooit te vergeten! We hebben ongelofelijk veel gelachen en hebben ons volgepropt met ijs en nog andere toestanden. Daarna zijn we naar buiten gegaan en hebben daar nog wat gebabbeld, gelachen en natuurlijk foto's getrokken. Zoals ik al zei, het was een topavond





(sorry voor de slechte kwaliteit)






En elk jaar opnieuw krijg ik de vraag van mijn papa: hoe voel je je nu? En elke keer opnieuw antwoord ik hetzelfde: ja gewoontjes he. Zou je je dan zo anders moeten voelen? Oké ja, je bent dan een jaartje ouder maar bijna alles blijft toch hetzelfde? 1 dingetje is misschien anders die dag; je krijgt honderden berichtjes op Facebook en de brievenbus zit vol met verjaardagskaartjes. (Nu minder als vroeger maar toch.) 

Al bij al is verjaren nog wel 1 van de leukste dingen; je eet taart, je krijgt cadeautjes,… En je word natuurlijk 1 jaartje ouder. Ik kijk wel uit naar 8 november 2017, dan kan ik mijn sweet sixteen doen. Maar ja, nog 2 jaar wachten.

In ieder geval ga ik nog genieten van mijn verjaardag en ga ik nog wat stukken taart eten haha.



3 opmerkingen: