SUNDAY MORNING // PLAYLIST


Automatisch staat er bij mij 's ochtends een playlist af te spelen. Ik vind het gewoon zalig om je ding te doen met een leuk muziekje op de achtergrond en daarom is Spotify 1 van mijn beste vrienden. Ik heb een week geleden een playlist aangemaakt met allemaal nummers die ik leuk vind om te luisteren in de ochtend en die wou ik vandaag aan jullie laten luisteren.



Morgen is officieel de herfstvakantie weer afgelopen en zit ik terug op school achter de banken. De hele vakantie lang heb ik met het gedacht rond gelopen dat ik vorig jaar in Londen rondliep, voor de eerste keer. Het waren zo'n leuke 3 dagen! Ik mis het mooie Londen wel en al zeker het uitzicht dat je in de Londen Eye had. Hopelijk zie ik Londen binnen de kortste keren weer.



Fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten