Laurastique in een klein nieuw jasje


Mijn blog bestaat nu 5 maanden en daar ben ik wel trots op. (het langste blog dat ik tot nu toe heb bijgehouden) Maar ik ben zo iemand die snel iets wilt veranderen en ja ook deze keer wou ik weer iets met mijn blog doen. Een nieuw thema ofzoiets. Zo gezegd, zo gedaan. Daarom ging ik gisterenavond voor mijn computer zitten en hoopte ik dat ik iets zou tegenkomen waarvan ik direct dacht: "Wauw"!


Ik had rondgezocht op internet en ik kwam uiteindelijk op de site van Themexpose. Het eerste thema dat op de site stond, sprak mij direct aan. Ik probeerde hem en ja ik wist het, dit werd mijn nieuwe thema. Ik downloadde hem en paste hem aan op mijn blog. VoilĂ , mijn "nieuwe" blog. Ik ben er super blij mee!

Ook wil ik nog een klein oproepje doen voor vragen voor een q&a. Dus; heb jij nog vragen, die mogen over echt alles gaan!, treuzel dan niet om ze in de comments te plaatsen.

NOTE: Wat vind jij van mijn blog?




3 opmerkingen:

  1. Haha, ik dacht net hetzelfde als jou en stak mijn blog ook in een nieuw jasje, en ja toevallig hetzelfde! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey een vraagje, hoe pas je je thema dan op je blog toe?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja,hoe verander je dat? ik vind het vrij moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen