MIRLO'S


Ongeveer 4 maanden geleden ontstond er een nieuw koffie/eettentje in de Kasteelpleinstraat in Antwerpen en het zag er zo gezellig uit vanbuiten, dat we daar zeker eens een kijkje moesten gaan nemen. Zo gezegd, zo gedaan! Mama en ik zaten die ochtend, heel vroeg,  hongerig op de bus en we keken ernaar uit om ons buikje vol te eten.



De avond daarvoor zocht mama naar iets leuks om er de volgende ochtend te ontbijten en terwijl ik dacht aan een leuk ontbijttentje, kwam Mirlo's mij binnen te geschoten. Elke morgend als ik naar school ga loop ik er voorbij en elke keer hoor ik een stemmetje in mij zeggen; ooit Laura, moet je er eens gaan eten. En dat waren we nu van plan. Ik neem je mee naar een gezellig plekje en laat je zien dat kleine, simpele dingen je zo gelukkig kunnen maken.







Pas tijdens het eten, hadden we door dat je ook ontbijtmenu's had maar natuurlijk was het te laat om nog te verwissel. Ik had echt overheerlijke wentelteefjes met vers fruit genomen en mama een eitje met soldaatjes. (sneetjes brood) We hadden zeker besloten om terug te komen maar dan gaan we allebei een menuutje nemen. Hier nog even duidelijk het adres;

Mirlo's
Verbonstraat 1
2000 Antwerpen


P.S, alle leuke spulletjes dat daar liggen, kun je ook kopen!


1 opmerking:

  1. Ooooh ontzettend leuk, als ik ooit nog eens in Antwerpen kom, ga ik het zeker bezoeken! (Die leuke spullies kan je ook kopen? Hoe gek! Maar het lijkt me wel heel erg leuk daar!)

    BeantwoordenVerwijderen