Outfit // A heartbeat louder than my thoughts


Ongeveer een week geleden ben ik met mama naar de stad gegaan en waren we beland in de Zara. Terwijl ik op weg was naar de 1ste verdieping, zag ik daar een grijze jas hangen, een jas die ik al lang op mijn verlanglijstje had staan. Ik ging er direct naartoe en ja je kent het wel, "gewoon even passen mama". Ik vloog als een speer naar de spiegel. Ik vond hem goed staan maar toch twijfelde ik, wat als ik nu mooiere jassen zou tegen komen? Dan hangt deze maar in de kast en dat wil ik niet.

—————————— 

Voor de zekerheid ging ik toch naar het pashokje om daar 10 minuten lang te twijfelen en foto's te maken. Toen was het tijd om het pashokje te verlaten dus ging ik met de jas in mijn handen terug naar beneden terwijl ik foto's doorstuurde naar vriendinnen om te vragen of ik die zou meenemen. Het antwoord was ja, dus mijn keuze was gemaakt. Toen ik de hele grote zak aannam van de verkoopster kon mijn dag niet meer stuk. Vroege verjaardagscadeau's kunnen nooit kwaad, toch?


Jas Zara - Trui H&M - Broek Pimkie - Schoenen Converse - Horloge Casio

De jas kostte 70 euro, persoonlijk vind ik dat wel een goeie prijs voor een winterjas. Het jammere is dat er geen kap aan is maar halleluja dat we paraplu's hebben. En eerlijk, ik snap niet waarom ik hier aan getwijfeld hem, zo'n leuke en warme (!) jas.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten