1 broek, 3 outfits


Het voelt eigenlijk best goed om nog eens een artikeltje te schrijven op mijn blog na ongeveer een weekje. Ik had even geen zin om achter mijn computer te zitten en artikeltjes te typen terwijl het buiten super mooi weer was maar ik kan je zeggen, het voelt weer vertrouwd.

Maar, hier ging het artikeltje even niet over haha. Ik heb niet helemaal stilgezeten want ik heb ook nog een soort van lookbook gefilmd. Ik ben een super grote fan van de "zakenbroeken" van de Uniqlo dus het leek me leuk om met die broek 3 outfits te vormen en ja, dit is ervan geworden. En oh, deze keer heb ik ook voor het eerst met greenscreens gewerkt, I hope you like it!

Liefs,








5 opmerkingen:

  1. Echt een super mooie broek. De 2e outfit is mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huh, greenscreens? Ik heb er niks van gezien (ik snap ook niet waar dan, want je staat toch altijd in je kamer, haha?) Je bent kei cute Laura en kei leuk ge-edit trouwens! (gotta love those pantssss)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, mooie outfits! :) 2de outfit vind ik het mooiste , pas ook goed bij jouw! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wauw, ik hou echt van je broek! Ook heel leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen