Meeting in Antwerpen

 11. 07. '16 
Ik zat rustig op de bus naar buiten te gluren terwijl het liedje van Lukas Graham mijn oren ontspanning gaf. Groenplaats, ik moet afstappen. Ik keek op mijn horloge en het was 11u21. Ik moet nog heel de meir aflopen in 9 minuten om op tijd te zijn, dat word een spurtje Laura. Uiteindelijk, na 6 minuten te laat te zijn, zag ik Lise en Britt aan het station staan. Uit blijheid gaf ik ze een knuffel en begonnen we te praten. De meeting kon beginnen!


_______________________________________________________________________________________________________________________


Het was iets na twaalf toen we met zen drieën aan het station stonden. We hadden al eerder besloten iets te gaan eten/drinken in Kaffeenini, een eettentje in de Nationalestraat. We begonnen te stappen toen Britt op een briljant idee kwam om de tram te nemen. Eenmaal aangekomen op de Groenplaats moesten we nog een paar minuutjes stappen en toen kwamen we aan op de plaats van bestemming. Zeg je dat zo? Ik weet het niet.


Terwijl we druk bezig waren met foto's trekken, werden we ook super vaak aangekeken maar we hadden zo iets van "wij hebben tenminste wel foto's, zij niet". Na ongeveer een uurtje daar hebben daargebracht, besloten we om op verkenning te gaan in Antwerpen. Britt had van alle dingetjes bijgehouden waar we misschien naartoe konden gaan maar de ene keer was het betalend en de andere keer mochten we er niet binnen/was het gesloten. Dan zijn we maar naar een gebouw gegaan waar ik nog nooit van had gehoord (en waarvan ik de naam ook niet meer weet) want volgens Lise en Britt was het echt wel de moeite waard om er naartoe te gaan. Eenmaal aangekomen ging Britt vragen of we naar binnen mochten. (Ze waren er namenlijk aan het werken) Maar een boze stem zei "Ga weg kind, sebiet gaat er iets vallen" dus ja, met andere woorden mochten we niet binnen... Dan gingen we maar langs buiten foto's trekken hé.


Toen gingen we door naar het Centraal Station en ofcourse namen we de tram want ja, waarom heel de meir aflopen als je met het openbaar vervoer kan? We hadden dan wat foto's genomen en natuurlijk ook een groepsfoto (of 2)! En daarna waren we bezig ofdat we misschien op het dak mochten fotograferen, dat leek ons heel leuk en cool dus gingen we (of eigenlijk Britt) vragen of het mocht. Om een lang verhaal kort te maken, het mocht/kon niet. Jammer. Maar voor de rest hebben we wel hele leuke foto's en heb ik ook dé ruit ontdekt! Me so happy!



En als laatste, voor we naar huis gingen, wou ik toch nog even Den Botaniek bezoeken. Jammer genoeg was het geen weekend dus was het cactus gedeelte niet open. Maar dat betekend niet dat we geen leuke foto's hebben, in tegendeel. Op het einde zijn er ook nog 2 leuke GIF'jes. Eentje van Lise die rond draait (aah, super leuk) en eentje van mij hoe ik probeer om in de ruit de klimmen :).


We hadden dus nog wat outfitfoto's in Den Botaniek getrokken en oh, wat zijn ze leuk! En ja, hier boven zie je dus de 2 GIF'jes waaover ik het had. Een dikke fail voor mij omdat ik er eerst niet inkon maar het is toch gelukt hé. Proud of myself. Oeps, ego.

Na Den Botaniek namen we jammer genoeg afscheid van elkaar en ging ik terug naar huis. Het was echt een super toffe dag en ik hoop dat ik ze allebei snel terug zie!

En nog een klein weetje, volgende keer ga ik prat water bestellen :)


enkele foto's door Lise en Britt.

15 opmerkingen:

  1. HAHA prat water, geniaal (die was ik alweer vergeten oei). Zalig verslagje (en hey waar is de spotlight voor mijn buik, nee grapje). Ik kijk er ook echt naaruit om je terug te zien laura! Nog een dikke maand en er komen weer talloze verhalen aan waar we om kunnen lachen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh zalige blog en die fotos zijn zzoooo moooiiii xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige foto's! De lichtbronnen etc echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah altijd leuk om zo'n artikeltje te lezen, met zoo veel mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Laura, het ziet er zo gezellig uit. Het ziet er echt uit alsof jullie de tijd van je leven hadden! Dit heb je trouwens ook erg mooi geschreven, dikke compliment voor je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha lach mij eens niet uit :) Prat water is kei lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. we still lof yoe lise <3 en erger dan mijn de andere achter kan niet.

      Verwijderen
  7. Ahh wat leuk, prachtige foto's zijn het geworden! Een supertof tentje om af te spreken trouwens! En die gif'jes hihi, zo tof!
    (en je broek is trouwens zó leuk, haha, dat moest ik even zeggen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er echt geweldig uit! Superleuke en mooie foto's!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig sfeertje hebben al die foto's (: Laatste gifje maakt het wel helemaal af, haha
    De botaniek lijkt me trouwens een superleuk plekje voor zover ik kan zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig sfeertje hebben al die foto's (: Laatste gifje maakt het wel helemaal af, haha
    De botaniek lijkt me trouwens een superleuk plekje voor zover ik kan zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zag er echt een fijne dag uit met leuke hotspots & lekker eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, het ziet er geweldig uit om eens een meeting te houden! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk jullie en super fijne fotootjes! Ahh, wat gezellig. :)

    BeantwoordenVerwijderen