3 IN 1 LENS


Niemand maar dan ook niemand kan mijn blijheid nu snappen. Ik ben zojuist naar de Hema geweest en daar heb ik 3 lenzen gekocht. Niet voor de ogen maar voor je gsm. Ik had het gezien bij een vriendin en dan heb ik wat details gevraagd en ja, vandaag ben ik hem gaan halen. Wil je weten over wat ik het heb? Lees dan vooral verder!




Hier zie je 2 lenzen maar het zijn er eigenlijk 3. Bij de kleine lens hangt er ook een macro lens aan vast, die kun je er gemakkelijk afdraaien. 
Bij de lenzen zitten 2 lens kapjes (2 bescherm dingetjes voor over je lens te doen als je het niet gebruikt. 2 hangertjes dat je ook bij een camera krijgt en nog 6 metalen ringetjes voor te zien welk het meest rond je camera past. 






Dit is met de kleine lens.


Dit is met de grote lens.


Zie je het verschil? Nu zal ik je laten kennis maken met de macro lens.



De eerste foto is genomen met de grootste lens, de andere met de macro lens. Je ziet duidelijk een verschil. De macro lens is meer bedoeld voor kleine details te fotograferen. (handig natuurlijk) 


De lenzen kun je dus kopen in Hema voor maar 5 euro. Echt een hebbeding! Ik ga er veel plezier van hebben, dat weet ik zeker! 



(Dit is geen gesponsord bericht)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten