STAD MET LOTTE

























"Lauraaa!" "Lotteeee!" Ja, zo ging het eraantoe gisteren. We hadden na een hele lange tijd terug afgesproken en we hadden het super gezellig. Veel bijgebabbeld, wat gaan drinken en eten en nog wat outfit foto's geschoten. Het was super gezellig om elkaar na een lange tijd nog eens te zien. Maar goed, wil je onze foto's bekijken? Lees dan maar snel verder!

Nadat we aankwamen in het stad, hadden we wat honger dus zijn we wat gaan halen in de Albert Heijn op de Groenplaats. Aan de kaai (daar zijn we het gaan opeten) hadden we al snel gezelschap van 2 meeuwen en duiven.
Na dat onze buik gevuld was, zijn we een paar winkeltjes gaan bezichtigen, o.a. de Mac, Bella Rose, &Other stories,... Maar daarna was het tijd om wat leuke outfit foto's te gaan trekken.
We waren op zoek gegaan naar wat straatjes dat verborgen lagen in Antwerpen, niet alleen omdat het iets had maar ook omdat we niet echt wouden dan mensen ons gingen aankijken terwijl we foto's aan het trekken waren. Maar goed, ik ben te veel aan het schrijven hihi. Bekijk maar de resultaten.









Dit waren de foto's, ik hoop dat je het leuk artikeltje vond en ik spreek jullie de volgende keer terug! Ik bedoel, ik schrijf jullie snel terug :)





2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en broek! In welk straatje zijn deze foto's genomen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!! Als je de Gramayestraat inslaat (een straatje naast de Pièces op de meir) en dan naar links, kom je bij dat straatje. Verder zijn we aan het eind van die straat overgestoken en hebben we daar ook een paar foto's getrokken.

      Verwijderen