FAVORITE MUSIC

Elke dag luister is sowieso muziek! Wie kan er nu niet zonder, ik althans niet hoor. Muziek is zo iets dat in mijn dagelijkse routine zit. En dat begint al heel vroeg, bij het klaarmaken voor school bijvoorbeeld. Omdat het misschien al opvalt (waar zijn die slimme kinderen?) ben ik een heel grote fan van muziek en daarom wil ik jullie vandaag kennis laten maken met mijn favoriete muziek op dit moment.



  
          LUISTER

Dit liedje doet me denken aan de zomer.
Lange zomeravonden met vrienden en muziek,
ik kijk er al naar uit! Oh ja, de barbecue
mag niet ontbreken voor marshmellows op te roosteren

LUISTER

Ella is al lang een favoriet van me. Ze kan super
mooi zingen en is daarboven op ook nog eens heel mooi.

                                 
     
LUISTER

And so I fall in love just a little,...
Met dit zinnetje blijf ik de hele dag
in mijn hoofd zitten nadat ik het nog maar
1 keer heb geluisterd. Dat gevoel kennen jullie wel zeker? 
      
LUISTER

Dit meisje dat het zingt is maar 1
jaar ouder als mij?! SAY WHAAT?  
Oké,  Laura, niet overdrijven maar toch chapeau
dat ze al zo'n prachtige stem heeft op haar 14!
     
LUISTER

Dit liedje komt uit een video van D Is For Dazzle.
Direct was ik verliefd op dit liedje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten