WAT TE DOEN IN DE REGEN?






















Je kijkt naar buiten en wat zie je? Regen, regen en nog eens regen. Oké ja, je kan in je bed blijven liggen en je 3 favoriete apps uren aan een stuk checken maar ooit moet je toch wel iets doen. Hier zijn 8 tips voor het toch wat leuker te maken.



Glijbaan in eigen huis

Heb je een trap en een paar matrassen? Leg een paar matrassen op je trap en klaar is kees. (tip: pas op dat je je hoofd niet stoot)


Houd een filmmarathon

Pak je computer erbij, zet Netflix op, haal een (grote) bak popcorn en ga gezellig in je bed liggen. Want natuurlijk zijn de regenachtige dagen daarvoor!


Shop online

Je hebt onlangs een super mooi jurkje gevonden dat je wou gaan halen maar juist nu moet het regenen?! Hé how! Online shoppen bestaat.



Bak koekjes

(of iets anders lekkers) Je hebt iets lekkers om te eten en je hebt je tijd al een deel besteed aan iets. 2 vliegen in 1 klap!


Travel journal 

Het is vakantie dus heb je extra veel tijd om creatief bezig te zijn. Verzamel zoveel mogelijk dingen die je aan een leuk moment doen denken en je kan aan de slag! Oh ja, vergeet zeker en vast geen washi tape (!) Versier een saai boekje en zoek wat inspiratie op op Pinterest. Dit word jou travel journal!


Kamer

Zet luide, leuke muziek aan en ga je kamer wat veranderen. En ruim ondertussen ook een beetje op als dat nodig is...



Ruim je kast op

Iedereen heeft wel die ene kast die je AB-SO-LUUT niet wilt opruimen. Maar wat als je er nu eens verandering in brengt? Het voelt super goed als je op het einde je resultaat bekijkt. Ondertussen kan je ook meezingen met oude zomerhits.


Maak een blog

Ik ben een blog beginnen maken op het moment toen ik me verveelde. (Ook omdat ik mijn gedachten,... graag kwijt wou) Het lijkt misschien makkelijk en snel om het te maken maar al snel ben je er een paar uurtjes aan bezig, als je het echt goed wilt hebben natuurlijk.



Dit waren zowat mijn tips. Ik hoop dat ik jullie een klein beetje heb geholpen... Natuurlijk moet je van elk moment proberen het beste ervan te maken! <3





2 opmerkingen:

  1. Jouw blog is echt goed !
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die glijbaan haha, zalig. Ik heb altijd de neiging om, als het regent, koffie/warme melk ergens gezellig binnen te gaan drinken in een cafeetje, haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen