WISHLIST


De laatste tijd begin ik meer en meer op webshops te kijken (h&m, zara,...) en ik kan daar uuuureeen aan spenderen. Dan zie ik allemaal spullen en dan stop ik ze in mijn winkelmandje maar aan het eind van mijn zoektocht koop ik helemaal niets. Yeah! That's me! (ik hoop dat dit herkenbaar voor iemand is...) Maar goed, vandaag laat ik jullie 5 dingen zien die al redelijk lang op mijn verlanglijstje staan.



























1. Espadrilles

Deze schoenen zie je bijna overal en ik ben er zo verliefd op! Een vriendin heeft ze ook en ik mocht ze eens passen en ze zaten zo goed! (That's a long time agooo... Toen wist ik zelfs niet dat die schoenen een speciale naam hadden...) Het liefst wil ik zwarte omdat dat zowat onder alles past.


2. Crosly

Elke keer als ik in een winkel kom en ik zie zo langspeelplaten heb ik telkens de gedachte: had ik maar een crosly. Hoe leuk is een crosly??? Zeker die van de Urban Outfiters vind ik echt mooi. Stiekem wil ik ze allemaal maar ja, dat gaat niet. (oké, dat gaat wel maar dat gaat teveel geld kosten) 


3. Playsuit

Heel simpel dit maar super leuk voor op vakantie! Ik heb al een playsuit in het blauw maar mijn rug is zo goed als bloot en dat is niet echt geschikt voor op school. Bij deze is dat dus niet het geval.


4. Sandaaltjes

Ik had vroeger een verslaving aan sandalen. Vast en zeker ken je nog GEOX, de schoen die ademt. Awel, ik had dan zo gouden sandaaltjes gekregen en in de auto terug naar huis had ik ze direct aangetrokken. Eenmaal thuis stond ik in de spiegel te kijken naar mijn schoenen en het eerste wat ik zei was: PAPAAAA MIJN SCHOENEN ADEMEN NIET!! (ja, oké ik was 6 ofzo hahaha maar dit was even iets tussendoor) Daarna is mijn sandalen liefde een beetje gestopt maar nu er zo'n leuke modellen op de markt zijn vond ik er terug verliefd op, zeker degenen met zo'n witte zool vanonder! Love it.


5. Polaroid intax mini 8

De ene keer wil ik hem en de andere keer weer niet. Dit is echt een getwijfel. Het is echt super leuk dat je zo een boekje kunt maken met al je polaroid foto's maar die foto's zijn zo duur! Toen ik voor het eerst een camera wou kopen, was ik aan het twijfelen tussen een sony of een polaroid. Ik ben dan toch maar voor de sonny gegaan omdat mijn ouders dat hadden aangeraden maar mijn wil om deze camera te gaan kopen is nog niet over. Ooit zal het er wel eens van komen en als het zover is, schrijf ik er direct een artikel over!



Zizooo. Dit was alweer een artikeltje. 



NOTE: Wat staat er op jouw verlanglijstje?




1 opmerking:

  1. Hahaha het sandalen/Geox-verhaaltje, super grappig. Wij hebben thuis zo'n platenspeler (iets ouderweters en 'lelijker' weliswaar, haha), maar die van de UO trekken ook aaaltijd mijn aandacht, haha. En ik wou ook een lange tijd een Polaroid, maar ik koop nu altijd wegwerpcamera's! Zijn nooit duur (maximum 10 euro + 10 euro verwerkingskosten) en is nog nét iets spannender omdat je pas op het einde al je foto's kan zien... Aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen