Lausnaps #10


10 weken doe ik het al, op zondag een overzichtje geven over mijn week en elke keer maak ik het weer opnieuw met plezier. Dus ja, deze week deel ik weer foto's met jullie hé haha. In deze week heb ik 2 keer moelleux gegeten, gestudeerd en inspiratie gezocht voor een nieuwe haarlook. Benieuwd? Lees verder!

—————


Jaaaa moelleux!!! Echt het lekkerste dessert ever! Voor moest je je afvragen welk ijs dat is; het is Nutella en vanille ijs, zelf gemaakt. :) En het beste van al; de moelleux is gelukt! (normaal mislukt die altijd…)


Ik ben serieus hard aan het twijfelen om mijn haar kort te laten knippen… Langs de ene kant zou ik het héél graag willen doen, dan is het zo eens opgefrist, maar langs de andere kant ga ik er misschien spijt van hebben doordat ik nogal een rond gezicht heb… Wat denk jij? Zou ik mijn haar lang laten of zou ik het kort laten knippen? (met kort bedoel ik net onder de schouder)


Toen ik woensdag uit de badkamer liep, zag ik deze mooie sunset. Ik, die fotoverslaafd is, moest er natuurlijk wel een foto van trekken. Maar serieus, hoe mooi is die lucht? 

Niet echt bijzonder haha maar in de pauze at ik een minionkoekje. Spannend hé?


Die avond stel ik, zoals altijd, mijn outfit samen voor de volgende dag. Dat hemdje, dat al jaren in mijn kast hangt, heb ik nog eens aangedaan en ik vind hem eigenlijk echt leuk staan. (Hij is van H&m, alleen weet ik niet of ze die daar nog hebben…)

Ook ging ik die avond het weerbericht checken en serieus, 15 graden max.? Het is midden maart haha, normaal zou het moeten regenen en van die dingen. Oké, je hoort me niet klagen want ik hou van de zomer en van de zon en blablabla maar toch denk ik: "waar zit de logica"?


Donderdag was ook mijn klastitularis jarig en aten we zelfgebakken wafels met slagroom, véél slagroom. Maar het was wel echt lekker! Toen alles op was, besloten we ook nog om een klasfoto te nemen. Camera op het randje van het bord, timer op 10 seconden en allemaal klaarstaan voor de foto! Het is echt een super klas!!

Een paar uur later at ik thuis ook nog pasta met gehaktbolletjes, hmmm.


Vrijdag hadden we LO en dat betekend dat we naar de andere campus moeten om daar te sporten. (ja, wij hebben 2 campussen) We hadden die dag ook coopertest (= looptest van 12 min.) en raad eens hoeveel ik heb… Een 6 hahaha, best wel goed voor iemand die absoluut geen conditie heeft. Opweg naar onze campus, liepen we voorbij de aula en een raamselfie mocht natuurlijk niet ontbreken hé.

Toen ik 's avonds thuis kwam, dronk ik nog een Fïnley. Ik ben er echt verslaafd aan! Heb jij het ondertussen al geprobeerd?


Ik ging in de inkom hal ook nog een klein fotoshootje houden en dit is al een preview. Het artikel komt denk ik volgende week ergens online, dus stay tuned!

Sinds kort ligt er zo een rode zitzak in de woonkamer en dat is Milou haar place 2 be geworden. Als je haar niet in de zetel kan vinden, dan ligt ze sowieso op de rode zitzak. Het is echt te schattig voor woorden hoe ze daar soms ligt te slapen.


Zaterdagochtend was ik vroeg wakker dus besloot ik om een lekker ontbijtje voor mezelf te maken. Ik maakte iets nieuws en dat 'recept' staat ookal online. Hier een linkje.

Daarna was het weer tijd om achter de boeken te kruipen. Ik hou ervan om te studeren in losse kleren, dat geeft me een chill gevoel. (Is dat raar? Ja, het is raar…) Volgende week heb ik alweer examen, ik begin de dinsdag en eindig de maandag erop. Ik ben volop aan het stressen haha, hopelijk komt het goed!!


Study day = heel uw bureau ligt vol met boeken en papier en ergens bespeur je toch nog een Fïneley. :)

Op zaterdagavond aten we voor de 2de keer deze week moeulleux. Het verschil met die van maandag is wel, dat de deze is mislukt. Maar hey! De smaak blijft hetzelfde hé!


Van zondag heb ik geen foto, sorry!


Deze zondag besteed ik weer eens aan hele dag aan studeren en neem ik af en toe een pauze. Maandag even nog eens alles herhalen en hopelijk verloopt mijn examen dinsdag dan goed hé.

Hoe zag jou week eruit? En heb je plannen voor de week dat eraan zit te komen?




3 opmerkingen:

  1. Ben dol op de lausnaps! Kort haar zou je echt heel goed staan en de lange lokken kun je opsturen naar het goede doel :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar je fotoshootje :) het ziet er in ieder geval al leuk uit!Ik studeer ook liever in een jogging hoor, dat is helemaal niet gek! Oh dat ijs en gebakjes zien er zoo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen