lausnaps #11


Lausnaps 11 al, wauw! Ik begin er meer en meer plezier van te krijgen en ik kan je al zeggen dat het toch wel mijn favoriete rubriek is geworden! In de week heb ik sommige dingen dubbel gedaan, zoals 2 keer hetzelfde eten. (I'm in love with the macdoooo) Ben je benieuwd wat ik nog allemaal heb gedaan deze voorbije week? Lees dan snel verder!

————— 

Maandag was het een basic outfit, maar wel mijn lievelings. Even een spiegelselfie en dan naar school om een halve dag les te volgen. 

Na school besloten ik en mijn zus om even te stoppen bij de sushishop. We namen een studentenbox mee en gingen daarna on our way to home. (Is dat correct Engels? I hope so hahaha)


Ooh, die sushi ziet er toch heerlijk uit!! 

Na een lange tijd at ik ook nog eens een slaatje, dit is met gebakken spekjes, gebakken aardappeltjes en wat appel, hmm!


Ik plaats echt teveel sunsets in mijn Lausnaps maar ik vind de lucht zooo mooi als de zon onder gaat. Eerlijk? Jij ook :).

Maandagavond maakte ik ook nog eens heerlijke popcorn. I love AH voor dit!!


Dinsdag had ik mijn eerste examen en ik had wat stress omdat het beco (= bedrijfseconomie) is en dat was best wel moeilijk/veel. Maar hey, achteraf viel het best wel mee, nu afwachten tot de officiële punten, spannend!

Toen ik dinsdag thuis kwam, lag er een salopette op mijn bed. Mama was een dagje naar het stad gegaan en had deze meegenomen en ik ben er zooo blij mee! Zoals je ziet, zitten er ook gaten aan de knieën en dat vind ik echt een leuk detail! Nu moet ik eerlijk zeggen dat hij een beetje te groot is, maar ja, hopelijk groei ik nog haha.


Woensdag had ik mondeling examen van Nederlands en ik behaalde een 63%. Nu hoor ik je al zeggen, amai dat is weinig, ik weet het maar het was echt wel een moeilijk examen! Ik ben al blij dat ik er door ben.

Na het examen ging ik dan terug naar huis maar ik was alleen thuis omdat mama had afgesproken met een vriendin van vroeger. Daarom besloot ik om (terug) wat popcorn klaar te maken voor me zelf en hmm, dat was lekker! (deze popcorn komt van de HEMA, ook lekker)


Een aantal dagen geleden had ik wat kettingtjes besteld bij een 'webshop' op instagram (hier het linkje ervan!) en die waren woensdag ook aangekomen! Nu vraag je je al af waarom ik er 4 had besteld en waarom ze allemaal hetzelfde zijn maar 3 ervan waren voor mijn vriendinnen, nog een soort van valentijnscadeautje haha. (wel te laat maar ja, beter laat dan nooit :))


Donderdag maakte ik ook deze overheerlijke smoothie. Gemaakt met een aantal bevroren, rode vruchten en 3 bananen. Echt een aanrader!

Ook veranderde ik die donderdag ook mijn header. Ik was die saaie 'Laurastique' wat beu dus zocht ik een bepaalde afkorting. Heel simpel, ik liet de klinkers van Laurastique weg en toen kwam ik op 'LRSTQ', 5 letters. Ik zelf vind het best wel leuk staan, wat vind jij ervan?


Donderdag aten we nog eens fastfood, niet gezond maar het smaakte zoooo goed!

Ik, die niks te studeren had voor vrijdag, ging eens een 'bezoekje' brengen aan Amber. Zij had de volgende dag Frans en Engels en ik ging haar steunen (A.K.A ik ging wat een babbeltje met haar doen en haar uit haar concentratie brengen haha lol (sorry Amber voor als je dit leest xx))


Na mijn examen Engels, gingen ik en Ellen nog een Antwerpen onveilig maken. Just kidding. We brachten een bezoekje aan de Macdonalds en daarna aan de Urban Outfitters. Daar pastte ik deze mooie broek maar had hem niet meegenomen. Best wel spijt van dus ga ik er deze vakantie terug naar toe om hem nu wel mee te nemen.


We hadden zo'n dorst dus we gingen richting 8tea5, Ellen haar favoriet. Ik nam zoals altijd een ananas thee met mango bolletjes, echt hemel! Ook namen we macarons mee en ik moet zeggen, ze zijn echt lekker!

Daarna was het weer tijd om naar huis te gaan. Ik besloot om eens te gaan kijken op Zalando en daar vond ik deze prachtige rok, ideaal voor in de zomer! Ik ben er al vast verliefd op!!


Zaterdagochtend at ik mijn 'school ontbijt'. Dat bestaat uit yoghurt met nog extra suiker en muesli van Kellogg's met dan wel chocolade stukjes. Echt een lekker ontbijtje.

Nog even een selfie en daarna weer verder studeren voor mijn examen van maandag.


Ow hello slaperige kop. Ik besefte vanochtend dat ik eigenlijk nooit selfies maak als ik wakker word, best wel logisch eigenlijk maar voor de verandering maakte ik deze ochtend een I-woke-up-like-this selfie. Niet is dat ik vaker ga doen…

En ja, daarna opende ik mijn computer en begon weer aan mijn verslaving, the sims. Ik besloot gisterenavond een nieuw huis te maken, een studentenkot en ik moet zeggen dat het best wel is gelukt. Ook ga ik proberen om een soort van appartement te maken, dat lijkt me echt leuk haha.


Oh trouwens, mijn gsm was zaterdag ook 'stuk' gegaan. Spijtig genoeg had ik daar geen foto van maar ja, mijn scherm was uit mijn gsm waardoor je al de lichtjes van je telefoon vanbinnen kan zien. Best wel cool eigenlijk maar thanks to god dat papa mijn gsm terug had kunnen maken.


Voila, zo zag mijn week eruit! Niet echt speciaal maar wel met veel foto's. Vandaag ga ik nog wat studeren en daarna kan ik genieten van 2 weekjes vakantie, yay!



Hoe zag jouw week eruit?



8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook echt een grote verslaving aan de sims :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, die 'I-woke-up-like-this'-foto is super schattig! En die kettinkjes zijn echt zooo leuk! Fijne week heb je weer gehad, seg! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh super leuk weer!
    Btw: die broek staat je echt goed! Was zelf ook van plan deze te gaan halen volgende week (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leuke jonge blogger ben je:) Super leuk om te lezen!
    Gr, Nikki

    BeantwoordenVerwijderen