Lausnaps #12


Hello!

Allereerst sorry vanwege dat dit artikeltje wat later komt. Ik was gisteren bij opa pasen gaan vieren en had niet echt tijd om een Lausnaps te maken maar hey! Hier is hij dan. Mijn week was iets anders dan normaal, rustig en met veel tranen. Het is ongelooflijk hoe mensen zo iets kunnen doen… "We zien mensen maar geen mensheid", "Let love rule", "Make love not war",… Allemaal zo'n mooie tekstjes met zoveel betekenis. Spijtig dat dit moest gebeuren… Maar als nog werd het een weekje waarin ik een nieuwe jas kocht, 2 keer ging ontbijten en eindelijk nog eens photobooth deed. Kijk je mee?

————— 


Maandag hadden we ons laatste examen en omdat te vieren, gingen we even de stad in. We brachten als eerste een bezoekje aan de Mirlo's en daarna aan de 8tea5, love it. Ik nam zoals altijd een mango thee samen met mango bolletjes. Hmmm!

Daarna gingen we wat shoppen en gingen onder andere ook naar de America Today. (Een winkel waar ik eigenlijk nooit kom gewoonweg omdat het mijn smaak niet is.) Daar zag ik deze jas hangen en ik was verliefd! Alles over deze jas vind je in dit artikel.


SELFIEEEEE!

In de stadsfeestzaal staat tegenwoordig ook een standje met cupcakes en dat zijn de lekkerste cupcakes van heel Antwerpen. Er staan daar veel cupcakes maar als je benieuwd bent naar meer, is er ook een winkel in 't stad. Dit is het adres; Reyndersstraat 37 2000 Antwerpen. Zeker eens proeven!


's Morgens nog niks door van wat er die dag was gebeurd en zonder zorgen luisterde ik naar High School Musical. Gewoon terug in de kinderjaren :). 

Deze foto moest normaal nog bij maandag staan, deze spiegelfoto hadden we genomen opweg naar de Meir, echt een toffe foto!


En ja, toen was het zover. Ik wist wat er was gebeurd en mijn hart brak. Overal op Instagram, Facebook,… zag je mensen die hun medeleven betuigde en foto's plaatste. Het was echt ongelooflijk wat er was gebeurd, heel het beursplein lag vol met bloemen, foto's, beeldjes,… En daarrond stonden allemaal mensen, mensen die misschien iemand dierbaar waren verloren, mensen met veel tranen die troost zochten bij de ander,… Het is niet meer normaal wat er allemaal gebeurd…

Toen we 's avonds een pizza gingen eten, namen we nog even een stop bij een postbus. Daar stak ik mijn brieven in die ik had geschreven voor mijn penvriendinnen. I love it!


Woensdag had ik een vrije dag omdat de leerkrachten moesten gaan delibereren. Daarom ging ik samen met mama ontbijten in Mirlo's, the place 2 bee. Allebei namen we het ontbijtmenu "Egg' en mama nam nog een lekkere chocomelk.

Daarna gingen we even de stad in en kreeg ik van mama dit mooie tasje. Zoals je wel al weet heb ik zo'n zwarte, grote tas met riemen maar dit is dan de kleinere versie. (Duuh) Ik ben er echt super blij mee!


Donderdag had ik samen met Ellen, Dygna en Lies afgesproken in Antwerpen. We gingen ontbijten in de MacDonalds en gingen daarna wat winkelen. Het was echt een super leuke dag dat ik sowiso opnieuw wil overdoen!

's Avonds veranderde ik ook de tekst dat op mijn lightbox stond. Hiervoor stond erop "vogue and fries" maar door de aanslagen etc. vond ik toch wel dat er een ander tekstje op mocht. En nu is hij "Let love rule" geworden.


Vrijdag = Sushi dag!!


Zaterdag hadden we geresverdeerd voor een paasbrunch in een schattig zaakje, niet ver waar we wonen. Het was echt heerlijk maar mijn buik zat wel goed vol!

's Middags at ik een smosje van de Panos (echt de beste broodjes evahhh) maar deze keer wel in een klein formaat.


Owyeah, Tuc!

Al ongeveer 3 jaar stond deze foto bij ons in de gang omdat we niet wisten waar me hem moesten ophangen. Toen kwam ik op het idee om hem boven het bed van mama te hangen en ja, nu hangt hij daar. Deze foto is trouwens getrokken toen ik 11 werd (denk ik) dus het is zot dat ik in 3 jaar al zoveel ben veranderd!


Zondag had mama voor mij chocoladeboordjes gebakken en daarbij dronk ik nog een lekkere minute maid. 

Ook gingen we later op die dag naar opa voor Pasen. Ik had mijn computer meegenomen en na een lange tijd trok ik eigenlijk nog eens foto's op Photobooth. Er zijn echt een paar leuke foto's uitgekomen.


Ook hangt er bij opa deze kader met allemaal foto's erin. De meeste foto's zijn van onze eerste communie en een paar van bij een trouw. Echt zot hoe hard wij zijn veranderd haha.

Opweg naar huis nam ik ook nog deze foto, een beetje Tumblr-achtig. (oké Laura, stop haha)


Voila, dit was mijn weekje. Een beetje een bewogen week maar toch niet minder leuk. Ik wil nog even zeggen dat ik meeleef met de mensen die een dierbare zijn verloren en dat jullie toch steun bij elkaar kunnen vinden… 


#prayforBrussels #prayfortheworld!



2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's en je handtas is echt heel mooi, net zoals je jas trouwens! Prachtige tekst op je lightbox <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, het blijft echt elke keer zo fijn om naar je foto's te kijken! :) (#letloverule, echt heeeel mooi!) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen