Lausnaps #9


Rarara, welke dag is het? Zondag! Op zondag (zoals jullie wel al weten) komt er een overzichtje van mijn week online en net zoals vandaag kunnen jullie mijn afgelopen week volgen in foto's. Ik stond deze week met een bekende op een foto, ik probeerde voor de eerste keer een neusstrip uit en ik na 100 jaar eigenlijk nog eens tomate crevettes Benieuwd? Lees dan snel verder!

—————


Een hele tijd geleden hadden we in de Colryt zo van die 'mug in a cup' zakjes gekocht. En omdat er nog niemand in ons huis dat had geprobeerd, werd het maandag tijd voor verandering. Ik probeerde het uit en het was best wel lekker. Alles moest het wat langer in de microgolf blijven staan want het was een soort van moelleux. Niet dat het slecht is hé, I LOVE MOELLEUX!!


Serieus, hoe mooi kan de lucht zijn op een dinsdagochtend!!

Wiam, een vriendinnetje van mij, had dinsdag ook stukjes cake bij. Ik mocht ervan proeven en het was echt heerlijk!


Toen ik samen met Eline op de bus zat, kwam ik erachter dat we allebei Stan Smith's aan hadden, hoe cool is dat? Niet echt dat groen en rood matchen maar ach, dat maakt niet uit.

Na ongeveer een jaar geleden denk ik (seriously) maakte mama nog eens tomate crevettes. Normaal had ze er ook nog prinsessenbonen en erwten bij gedaan maar ik vind dat absoluut niet lekker. Wie zit er nog in het team 'ik-lust-geen-erwten-en-prinsessenbonen'?


 Net zoals vorige woensdag, stond ik ook deze woensdag in de regen op mijn bus te wachten. Ook kwam hij nog eens te laat. Ik heb het echt al váák gezegd tegen mijn ouder; ik zal blij zijn als ik een auto heb!

Toen ik samen met mijn zus van de bus stapte op weg naar school, begon het opeens te hagelen?! Gewoon, uit het niets. Niet alleen mijn sjaal hing vol met die witte bolletjes maar ook mijn haar. En uiteindelijk kwam ik helemaal kleddernat aan op school. #lovemylife.


Bij het eerste lesuur, Frans, speelden we nog eens een quiz op Kahoot. Ik werd uiteindelijk 5des, hoera! 

Die avond stelde ik ook nog mijn outfit voor de volgende dag samen. De broek, waar ik veel vraag naar krijg, is van Uniqlo, de trui is van Lewis & Melly en de bomber jacket komt van Bershka. 


Donderdagochtend maakte mama nog eens van die heerlijke rolletjes. Deze keer maakte ze het niet met aardbeitjes maar met banaan. Hmm. 

Ook stond ik op de foto met een skelet. Niet echt iets bezonders maar toch wel leuk haha. 


Doordat Dygna en Ellen's achtste lesuur wegviel, gingen we met zen drieën foto's trekken in het graffiti straatje. Ik ben verliefd op dat straatje, geen verassing, toch? De foto's komen volgende week ergens online, ik denk dinsdag.

's Avonds aten we ook nog eens lasange van de Carrefour. Dat is echt de lekkerste lasange ooit!


Na het eten probeerde ik voor de allereerste keer ook eens een neusstrip uit. Doordat ik veel zwarte puntjes, mee-eeters heb aan de zijkanten van mijn neus, had mama zo een pakje neusstrips meegenomen. Echt tevreden ben ik er niet over, eerlijk gezegd.

Ook maakte ik die avond ook nog deze collage. Een foto van 2 jaar geleden en een foto van nu. Serieus, hoe hard ben ik veranderd?? Oh, en love het retrica effect :).


Vrijdag hadden we op school durgspreventie, we gingen dat uitzoeken wat de gevolgen van drugs enzo zijn. We begonnen de dag met het kijken van een toneel. De man die het toneel speelde, was Kasper uit Amika. Kennen jullie hem?! In de pauze gingen we dan met knikkende knieën vragen of we een foto met hem mochten nemen en ja, dat mocht. Hier zien jullie het prachtige resultaat haha.

Het laatste lesuur kregen we ook ons rapport en deze girl was happy! Ik had totaal 64,8% en 0 buizen. En moest je je afvragen waarom een mijn hand op mijn rapport houd, mijn foto staat daar en het is echt een lelijke foto dus dat wou ik jullie niet aandoen.

Zaterdag slagen we even over omdat dat niet zo speciaal was.


Deze ochtend maakte mijn stiefmama ook nog eens heerlijke mini-pannenkoekjes. Een beetje mislukt maar toch lekker!

Ook maakte ik vandaag dit artikeltje af. 


Normaal gingen we vandaag ook minigolven maar doordat de examens er aan zitten te komen (en ik nog niks heb gedaan) stellen we het uit tot in de paasvakantie. Dus dan kunnen jullie foto's van de minigolf verwachten!


Hoe was jou afgelopen week?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten