2 AUGUSTUS 2015

































Ik heb voor jullie hieronde mijn favoriete playlist
van op 8tracks geembed, Deze liedjes luister ik het allerliefst als ik wat later ben wakker geworden, tijd zat heb en als ik nog te moe ben om mijn bed uit te komen. Pak een lekkere kop koffie bij en lees gerust dit kleine artikeltje 




                                                            







Vandaag word een leuke dag, dat weet ik nu al. Ik heb goed uitgeslapen, vanavond gaan we in de Wok eten en morgenvroeg om 3 uur komen ze ons ophalen en brengen ons dan naar de luchthaven. Dan begint onze vakantie pas. Al dagen ben ik aan het aftellen todat ik in de zon zit te bruinen. ( of eerder verbranden... ) Maar goed, daar horen jullie nog later van want ik ben aan het denken of ik zo een dagboekje zou maken, elke dag typ ik dan een 'verslag' over wat ik die dag heb gedaan. Lijkt het leuk? Ik zal het wel lezen in de comments :) Nu ga ik verder met het artikel.

Omdat mijn broertje nu samen met mijn ouders naar de tennis zijn, ben ik alleen thuis, samen met mijn zus. Er staat nu muziek op en ik ben dit artikeltje aan het typen. Oh ja, ik zal jullie al iets kleins vertellen; omdat ik in mijn smashbook nog niet echt heb doorgewerkt, sinds het artikeltje, ben ik er iets anders in gaan maken. Een travel journal. Deze komt pas online als ik terug ben van vakantie. Sorry. Op sommige blogs zag ik dat ze zo een travel journal hadden gemaakt en het leek me de ideale manier om mijn herinneringen van de vakantie daarin op te bergen, want zeg nu eerlijk, een simpele fotoboek is wel een beetje saai hé?





Vandaag gaan we nog de laatste dingetjes inpakken en dan zijn we klaar om te vertrekken. Zoals je daarjuist al hebt kunnen lezen, gaan we straks nog eten in de Wok Dynasty. Echt mijn favoriete wok restaurant. Ze zijn daar echt vriendelijk en het eten is daar hemels (!!) Ben jij daar al geweest en zoja, wat pak jij dan als hoofdgerecht? Zo kan ik nog nieuwe ideeën opdoen :). 



Dit was het korte artikeltje, ik wou vandaag iets online hebben dus ja, bij deze is dat gebeurd. 


NOTE: Wat gaan jullie deze dagen nog allemaal doen?



4 opmerkingen: