25 LEVENSVRAGEN│TAG
































Over laatst kwam ik terug op het blog van Roos terecht. Ik kijk al een hele lange tijd naar haar blog en ik hou ervan hoe ze haar artikels schrijft. Ook voor haar stijl heb ik een zwak. Maar goed, een tijdje geleden zag ik een tag op haar blog staan en die sprak mij gelijk aan, afwisselende vragen en daar houd ik juist van. Dus vandaag beantwoord ik de 25 levensvragen.


Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?

Ik zat te scrollen tussen al mijn foto's met vrienden en toen kwam ik op het idee om een grote collage te maken met allemaal foto's van vrienden en vriendinnen en ja zo gedacht, zo gedaan! 
(Als je heel goed kijkt, zie je sommige foto's 2 keer, dat was natuurlijk niet de bedoeling maar ik was te lui om een nieuwe te maken...)


Je loopt een kroeg binnen, wat bestel je?

Ik stap nooit een kroeg binnen maar als ik zo in een drankdingetje ben (je snapt wel wat ik bedoel) bestel ik meestal een Ice-Tea.


Welk woord gebruik je echt vaak?

Geen enkel haha.


Wat is je favoriete film?

Don't judge me, alle high school musical films. Ma allee, hoe leuk zijn ze? Op Troy had ik steeds een crush en aan Sharpay (schrijf je dat zo???) had ik zoooo een ontzettelijke hekel! Wie kan er meepraten?


Wat is je guilty pleasure op het gebied van tv?

Een beschamend pleziertje op gebied van tv heb ik niet maar op gebied van de computer wel, sinds kort speel ik terug Stardoll. #kindermomentjes 


Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?

Waiting for love van Avicii.


Naar wie was je laatste berichtje?

Naar Alexy, om hem te herinneren dat het morgen zijn verjaardag is hihi. (Oké, dat weet hij zelf ook maar toch)


Wat was je eerste e-mailadres?

Eigenlijk voor zo een eerste e-mail adres te hebben was dit heel volwassen en het begon met lauravanemelen... Speciaal hé?




Waar kun je je enorm aan ergeren?

Ruzie, misschien heel standaard maar toch haha.


Wat is je meest awkward moment ooit?

Een paar jaar geleden waren we op vakantie en euhm ja, er waren 2 dingen. Een natte vloer en een mooie jongen. Raad je het al? Hahaha ja, we keken elkaar aan en in dat moment schoof ik uit... Verder geen commentaar.


Wat is je favoriete dag van het jaar?

De dag wanneer de vakantie begint.


Wat is je favoriete emoji?

Zo het lachend gezichtje met vanboven een druppeltje, die gebruik ik echt vaak en ja, daarom is het mijn favoriete!


Katten of honden?

Hoewel ik al altijd katten heb gehad, heb ik liever honden in huis. Al een paar jaar zeg ik tegen mezelf; "Later als ik alleen ga wonen, koop ik een hond" en ja, dat zeg ik nu nog altijd tegen mezelf. Oké, je moet er wel tijd voor maken maar je krijgt er zoveel liefde voor terug!


Utrecht of Amsterdam?

Amsterdam! En net zoals bij de huisdieren heb ik besloten om later in Amsterdam te wonen, al die mooie grachten!!


Koffie of thee?

Thee, en nog een raar feitje, ik lust geen koffie maar wel ice koffie...


Serie of film?

Serie!




Engeland of Amerika?

Dit is echt een moeilijke! Ik ben al 1 keertje in Engeland (Londen) geweest maar nog nooit naar Amerika.


Vlees of vis?

Vlees, als ik er zo bij na denk, eet ik elke dag vlees. Best veel haha.


Spice girls of Backstreet boys?

"If you wanna be my lover, you have got to give, taking is too easy, but hat's the way it isssss". Spice girls dus!


Sesamstraat of Villa Achterwerk?

Sesamstraat blijft een topper!


Bert of Ernie?

ERNIEEEE 



Meest random feitjes over jezelf?

Euhmmm, idk haha.


De belangrijkste levensles die je in de afgelopen jaren hebt geleerd?

Geniet van elk moment, hoe ouder je word, hoe minder dagen je hebt. (best wel logisch) Maar ja, je moet gewoon genieten en lachen en als je dat vaak doet, besef je pas hoe mooi het leven is. (wijze raad Laura, wijze raad.) 




Voila, dit was de tag! Wees niet bang om de tag over te nemen, als je wil kan je hieronder een linkje van je artikeltje plaatsen en dan kan ik het eens bekijken! Geniet nog van je dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten