VERSLAAFD AAN HET ZWEMBAD































Ja, het is weer zover! Ik ben verbrand. Na 4/5 uur in het zwembad te hebben gezeten, hadden we even besloten om naar onze kamer te gaan en een beetje te gaan rusten. Ik voelde in het zwembad de zon BRANDEN op mijn gezicht dus direct na dat we in de kamer aankwamen, ging ik aftersun opsmeren. En jongens, dat deed pijn!! Mijn wangen en neus zijn zo rood als een tomaat en het pikt hard. Maar gelukkig word rood bij mij meestal bruin dus dat is wel een goed teken.



Nu ja, zoals je het leest, we hebben weer een dagje aan het zwembad doorgebracht. ’s Morgens waren Ruben en papa al handdoeken gaan leggen, terwijl wij nog aan het slapen waren, zijn zij al een duik gaan nemen in het zwembad.


Om 8 uur werden we gewekt en met onze slaperige hoofden gingen we naar de badkamer om ons klaar te maken. Daarna zijn we naar het ontbijtbuffet gegaan EN ik heb gisteren een foto getrokken van het avond buffet, die zal ik even aan jullie laten zien. (houd ook nog in je achterhoofd dat er buiten ook nog eten staat (!)



Deze keer zaten we aan dezelfde tafel als gisteren en je hebt daar echt een mooi uitzicht op het groen en een stukje op het zwembad. Ook komt de bediening snel, als je glas nog een beetje vol zit met fruitsap, schenken ze al direct terug bij. Best wel oké! 





Het is nu kwart na 5 en onze ouders zijn nu even naar winkeltjes gaan kijken terwijl ik en mijn zus op de kamer zitten. Straks (half 7) gaan we naar het buffet en gaan we weer genieten van het eten. Nu even denken, wie geniet er nu niet van eten?! Maar goed, ik ga nog even video's bewerken. Ciao!

20:16 (update)

Elke avond is er een thema en dit keer was het thema: vis. Natuurlijk was er ook paella maar daar heb ik niet van gegeten, waarvan ik wel spijt heb. Ik heb iets met kip, paprika en ui genomen en daarbij ook een paar frietjes en gebakken calemare's (ik weet absoluut niet of dat juist is geschreven maar als je dat niet kent, dat zijn van die gefrituurde, ronde inktvissen, super lekker! 

Maar goed, ik ga afsluiten met dit artikeltje want de rest van de avond gaan we gewoon tv kijken, gsm checken en tegen elkaar babbelen. Dus dan schrijf ik jullie morgen terug!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten