MY MORNING ROUTINE // VACANTION EDITION





















Over laatst vroeg ik op mijn Instagram welke artikeltjes jullie nog leuk vonden om te lezen en toen kwam er iemand af met het idee om een 'morning routine' artikeltje te typen. En elke dag wou ik foto's maken om in ieder geval in mijn artikeltje te plaatsen maar het kwam er nooit van. Toen ik vanmorgen mijn ontbijtje wou klaar maken, kwam het terug in me op; "ik ga mijn camera halen en ik ga vandaag m'n ochtendroutine artikeltje typen" en hier zit ik dan, op mijn bed met m'n muziek op en Ruben is ondertussen helemaal los aan het gaan met foto's te trekken. Maar goed, hier mijn morning routine!

Nu het vakantie is, kan je lekker uitslapen en pas om 13.00 in de douche springen (oké, dat heb ik al vaak gedaan deze vakantie) maar vandaag was ik al wakker om 8.00. 2 redenen; de vogels waren veel te luid en doordat mijn raam openstond, hoorde ik dat en na een tijde stopten ze met fluiten dus kon ik eidenlijk terug slapen. Maar daarna hoorde ik telkens getuut dat vanuit de garage kwam en door even na te denken kwam dat geluid van de loopband. (lees: papa kwam overlaatst met een grote doos thuis en ja, dat bleek dus een loopband te zijn haha.) Dus daarom was ik al wakker. Best wel goed eigenlijk want als ik later na 10u opsta, heb ik hoofdpijn. Vraag me niet waarom.


En net zoals iedereen check ik 's morgens m'n gsm zodat ik op de hoogte blijf wat er allemaal aan het gebeuren is. Na een kwartiertje op mijn gsm bezig te zijn, ben ik maar opgestaan om mijn ontbijt te gaan maken. Soms maak ik wentelteefjes (gebakken brood), eitjes, toast maar deze morgen ging ik voor het ontbijt dat ik altijd maak als het school is. Super simpel; 3/4 eetlepels yoghurt, (als je, net zoals mij, gewone yoghurt niet lekker vind, kun je er nog altijd wat suiker bij doen) en nog 1/2 handjes vol met muesli, ik gebruik die van Kellogg's: crunchy muesli dark chocolate. En ik heb ook nog een glas gevuld met perzikkenyoghurtdrink. Super lekker!


Ik heb er ook nog zwarte bessen bij gedaan voor de 'topping'. 



Tijdens het eten van mijn ontbijt, kijk ik graag naar youtube filmpjes, deze keer was ik een video aan het kijken van 'ik vrouw van jou'. Een kanaal van een lesbisch koppel die echt leuke filmpjes hebben, zeker eens een kijke gaan nemen! (Oh ja, Milou kwam er ook gezellig bij zitten/liggen)



Na het eten ga ik naar mijn kamer. Dan pak ik mijn computer en gsm en ga ik wat blogs lezen. Na een halfuurtje (of wat later) ben ik klaar met zowat alles te checken en is het tijd om in de douche te springen. Daarna ga ik nog wat in bed liggen en kijk ik Pretty little lairs.



Dus zo ziet mijn ochtendroutine eruit; veel op mijn gsm en computer zitten en muziek luisteren. Ondertussen speelt het liedje 'Cheerleader' van OMI af en zit ik rustig mee te neuriën. 



NOTE: Hoe ziet jullie morning routine eruit?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten